• سه‌شنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۵ / ۰۲:۲۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95040116763
  • خبرنگار : 71186

براساس ارزیابی‌ها مشخص شد

نزدیک به ۱۰۰ درصد وانت‌ها بی‌کیفیت‌اند!

نزدیک به ۱۰۰ درصد وانت‌ها بی‌کیفیت‌اند!

۹۸.۹ درصد خودروهای وانت تولیدی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

به گزارش ایسنا، ‌ براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ۹۸.۹ درصد وانت‌های تولیدی در خرداد ماه امسال (۷۵۹۵ دستگاه) تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

۰.۲ درصد وانت‌های تولیدی در خرداد ماه (۱۶ دستگاه) نیز دو ستاره کیفی و ۰.۹ درصد (۷۰ دستگاه) نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. هیچ یک از وانت‌های تولیدی نیز موفق به کسب چهار و پنج ستاره کیفی نشده‌اند.

در روش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی (آدیت)، تعیین و اعلام سطح کیفی خودروها با استفاده از مدل درجه‌بندی یک تا پنج ستاره صورت می‌گیرد. در این مدل یک ستاره، پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره، بالاترین سطح کیفی خودروها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۹ ۱۰:۳۱

این بحث خودروها و وانت های بی کیفیت را هی به رخ این ملت مظلوم نکشید. اگر قرار باشد خودرو و وانت با کیفیت تحویل مردم دهیم آن وقت اینهمه زیر ساخت های بی کیفیت خودروسازی و این همه مدیر نالایق صنعت خودرو و این همه کارگر ضعیف و درمانده بایستی از کجا ارتزاق کنند؟! برادر خانه از پای بست ویران است و کسی جرات ندارد در این خودروسازی پیتی را ببندد و بگوید واردات خودرو بدون تعرفه آزاد است. همچین مدیران و سیاستمداران لایقی را ما در کشورمان سراغ نداریم.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۹ ۱۳:۴۲

من چون زیاد بار به جاهای مختلف شهر ارسال میکنم گفتم یه وانت پیکان صفر بخرم که مثلا صرفه جویی کرده باشم. به محض تحویل گرفتن ماشین چراغ چک روشن و خرابیها شروع شد. چند بار استپر، دریچه گاز، سوزن انژکتور، فلایویل، دیسک و صفحه و... که اگه بخوام همه رو بنویسم 2 صفحه میشه رو عوض کردم. یه بار برای بار هزارم که نمایندگی رفته بودم دیدم یه وانت آورده بودن که صاحبش میگفت اصلا قدرت نداره و کلی شاکی بود. به محض اینکه درب سوپاب ماشین رو باز کردن دیدن که خود کارخونه به جای 8 عدد اسبک (انگشتی سوپاپ ) 7 تا نصب کرده!!!