• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95050101699
  • خبرنگار : 71460

مورینیو: یونایتد در بدترین شرایط ممکن است/ امسال قهرمانی می خواهم

مورینیو: یونایتد در بدترین شرایط ممکن است/ امسال قهرمانی می خواهم

سرمربی جدید شیاطین سرخ از شرایط تیمش و انگیزه های یونایتد برای فصل بعد سخن گفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد که در اردوی آماده‌سازی کشور چین به سر می‌برد، باید فردا (دوشنبه) در سومین دیدار خود برابر منچسترسیتی به میدان برود. به نظر می‌رسد هر دو تیم، امسال از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شوند.

ژوزه مورینیو پیش از دیدار تیمش برابر منچسترسیتی گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا کند مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و به نظر من همه تیم ها به یک اندازه مدعی قهرمانی هستند و مدعیان زیادی هستند که برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنند. امسال شرایط سختی خواهیم داشت و باید پنجشنبه ها در لیگ اروپا به میدان برویم. مطمئن هستم که اتحادیه بازی‌های ما را روی دوشنبه برگزار نخواهند کرد و باید منتظر باشیم که بازی‌های ما روز یکشنبه برگزار شود. به همین خاطر با توجه به شرایط حضور ما در رقابت های فصل بعد اروپایی، باید بگویم که یونایتد در بدترین شرایط ممکن است ولی می خواهیم به قهرمانی در لیگ برتر برسیم. شرایطی که چلسی و لیورپول دارند خیلی خوب است چراکه در رقابت‌های اروپایی سال جاری حضور ندارند. به همین خاطر استراحت بیشتری دارند. تیم هایی هم که در لیگ قهرمانان بازی دارند، شرایط خوبی دارند چراکه در اواسط هفته به میدان خواهند رفت.

او در ادامه گفت: ‌مسئولان باشگاه منچستریونایتد و آقای اد وودوارد به من گفتند که در این سه سال، تمام تلاشم را به کار بگیرم تا بتوانم یونایتد را به شرایط خوبش بازگردانم. پیام آنها به من این بود که بعد از سه سال بتوانم یونایتد را به جایی که به آنجا متعلق است، بازگردانم ولی پیام من خیلی شفاف بود. من در فصل اول هم قهرمانی‌ می خواهم. برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش نخواهیم کرد. هدف ما این نیست که برای کسب سهمیه تلاش کنیم بلکه هدف ما این است که برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنیم. اگر در طول فصل بفهمیم که اختلاف امتیازی به ما اجازه نمی‌دهد که برای قهرمانی تلاش کنیم، هدف جدیدی برای خودمان خواهیم داشت و آن هم حضور بین چهار تیم اول خواهد بود.

او درباره انتقادهایی که ممکن است اسطوره‌های یونایتد از این تیم داشته باشند نیز گفت: یونایتد تیمی است که بازیکنان بزرگ زیادی دارد. اسطوره هایی برای پنج سال پیش، 10 سال پبش و یا 20 سال پیش هستند. این اسطوره‌ها بدون شک نظراتی خواهند داشت که با یک کارشناس فرق می کند. به عقیده من شما باید این انتقادها را با دقت گوش کنید و بپذیرید. نظرات اینها می تواند باعث شود تا شرایط شما و درک شما از یک تیم بهتر شود. پیام من به این بازیکنان بزرگ این بوده است که شما ها به یونایتد تعلق دارید و هر موقع که دوست داشتید، می توانید به تمرینات تیم بیایید. ما از شما استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha