• شنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95060103811
  • خبرنگار : 71431

/دولت و ملت، امیدوار و استوار/

رئیس سازمان مدیریت بحران از ایسنا بازدید کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران از ایسنا بازدید کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معاونانش از خبرگزاری ایسنا بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، محمدفرید لطیفی معاون بازسازی و بازتوانی و مرتضی اکبرپور معاون آمادگی و مقابله این سازمان و ... با حضور در خبرگزاری ایسنا از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کردند.

نجار که به مناسبت هفته دولت در ایسنا حاضر شده بود، کار حرفه‌ای و رعایت اخلاق را دو ویژگی بارز ایسنا دانست و گفت: این دو عنصر ویژگی‌ایست که همه رسانه‌ها باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی، ایسنا را رسانه‌ای اخلاق مدار، همراه و هماهنگ توصیف کرد و گفت: این خبرگزاری نقد را به شکل منصفانه و دلسوزانه بیان می‌کند و در هنگام بحران‌ها و حوادث نیز رویکردش آرامش دهی و اطلاع رسانی سالم است و خوشحالم از اینکه امروز در میان خبرنگاران ایسنا حضور دارم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از پیگیری‌های سازمان تحت امرش برای برگزاری آموزش خبر رسانی بحران به خبرنگاران حوزه بحران و حوادث خبر داد و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده و انشاالله به زودی این کلاس‌ها برگزار خواهد شد.

علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بخش‌ها و ادارات مختلف این خبرگزاری گفت: ایسنا نخستین خبرگزاری غیر دولتی و بر بستر اینترنت در کشور است که از سال 78 فعالیت خود را با پیام مقام معظم رهبری مبنی بر این که اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید آغاز کرده است و تا کنون نیز با اتکا به نیروی جوان خود بر همین مسیر حرکت کرده است.

بازدید اسماعیل نجار از ایسنا
بازدید اسماعیل نجار از ایسنا
بازدید اسماعیل نجار از ایسنا
بازدید اسماعیل نجار از ایسنا
بازدید اسماعیل نجار از ایسنا
بازدید اسماعیل نجار از ایسنا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha