• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95070603365
  • خبرنگار : 71368

حبیب کاشانی:

موافقان واگذاری «شهروند» و «شهر آفتاب» را خائن ننامید

موافقان واگذاری «شهروند» و «شهر آفتاب» را خائن ننامید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نسبت به مصاحبه یکی از اعضای شورای شهر که به واگذاری شهروند و شهر آفتاب انتقاد داشت، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در تذکر ظهر امروز خود با اشاره به مصاحبه روز گذشته رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران درخصوص واگذاری شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر و خائن دانستن تلویحی اعضای شورای چهارم گفت: روز یکشنبه واگذاری شهروند و شهر آفتاب در دستور جلسه شورای شهر قرار گرفت و اعضای شورا نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

قبول داریم که نباید خام‌فروشی در واگذاری شهر آفتاب و شهروند صورت بگیرد

وی با اشاره به سابقه تاریخی شهروند گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته شهرداری برای فروش شهروند اعلام آمادگی کرده بود اما به دلیل مشکلاتش، این مهم محقق نشد و حالا درست نیست که اعضای شورای شهر را خائن و خیانتکار معرفی کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه ما قبول داریم نباید خام‌فروشی در واگذاری شهر آفتاب و شهروند صورت بگیرد، گفت: این درست نیست که افرادی را که به این مصوبه رای دادند، خائن بنامیم، چراکه ما نماینده مرم هستیم و اگر بخواهیم یکدیگر را با این ادبیات خطاب  کنیم اعتماد عمومی سلب خواهد شد.

کاشانی با بیان اینکه شهرداری تهران 5500 میلیارد تومان به بانک شهر برای توسعه خطوط 6 و 7 و تجهیز خط 3 بدهکار است، گفت: در دنیای تحریم، کار بزرگی رخ داده و توانستیم 5000 میلیارد تومان پول به مترو تزریق کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به دریافت وام از یک بانک بحرینی گفت: ما 200 میلیارد تومان از یک بانک بحرینی وام دریافت کرده‌ایم و جالب است که بدانید در زمان واریز این پول به شهرداری، بانک واسط، 40 میلیون دلار را برداشت و باقیمانده را به حساب شهرداری واریز کرد که آن را برای بافت فرسوده هزینه کردیم و حالا شهرداری تهران توانسته 5000 میلیارد تومان آورده برای شهر بیاورد و ما به ازای بدهکاری به بانک شهر، شهروند و شهر آفتاب را داریم و این در حالی است که پول این دو مجموعه خرج بیهوده نشده و نباید یکدیگر را به دلیل رای دادن به این مصوبه خائن خطاب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha