• دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95072615391
  • خبرنگار : 71295

رییس اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات

آلونک برترین اپلیکیشن املاک است

آلونک برترین اپلیکیشن املاک است

رییس اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات، آلونک را برترین اپلیکیشن املاک دانست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدرضا قاسمی، رییس اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات، با بیان اینکه دوران جدید نیاز به نرم‌افزارهای مدرن و ارزشمند دارد، گفت: اپلیکیشن آلونک برترین نرم‌افزار موجود در فضای امروز املاک ایران است و صد در صد از آن حمایت می‌کنیم.

قاسمی با اشاره به ویژگی‌های برتر آلونک برای مشاوران املاک و مخاطبان، افزود: من شخصا خودم به عنوان کسی که نگاه مثبت زیادی به فضای مجازی دارم، به عنوان متصدی ریاست اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات، اعتقاد دارم که این روند در ایران گسترده‌تر شده و جای خود را در میان اقشار مختلف باز می‌کند.

وی ادامه داد: در برخی کشورهای همسایه، شاهد پیشرفت سریع تکنولوژی در بازار املاکیم و باید نگاه را به مشاوران املاک برخالف چیزی که در برخی رسانه‌ها نشان داده می‌شود، مثبت کنیم.

قاسمی گفت: با وجود ارزشمندی شغل دلالی به عنوان امری پذیرفته شده در دنیای تجاری امروز، نباید مشاوران را تنها در جایگاه دلالی شناخت، بلکه در واقع مشاوران املاک با برنامه‌ریزی و استراتژی برای مردم فعالیت می‌کنند و نسبت به افزایش سود ایشان اقدام می کنند. در واقع ما ایده و فکر را به مردم ارائه می کنیم. نگاه توسعه دهنده و پیونددهنده با موفقیت و سود مالی را برای مخاطبان ایجاد می‌کنیم.

قاسمی با بیان این مطلب که داشتن دفترچه مشاوران و نیز به اشتراک گذاشتن فایل‌ها در آلونک نشان دهنده روح فعالیت تیمی در بین مشاوران است، افزود: بسیاری از مشاوران از این امکان نرم‌افزار استفاده می‌کنند و نشان می‌دهند برخالف آن چیزی که در ذهن مردم نشان داده شده است، مشاوران نگاه سودجویانه ندارند.همچنین در همه اصناف شاهد رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی هستیم، در حالی که این رفتارها در بین مشاوران املاک به مراتب کمتر است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات افزود: تعاریفم از آلونک، تبلیغاتی نیست و واقعا کاربردی بودن، این نرم‌افزار کمک زیادی به مشاوران املاک کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha