• شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 95080100680
  • منبع : جمعیت هلال احمر

رییس جمعیت هلال احمر مطرح کرد

تدوین برنامه ۱۰ساله هلال احمر با سمت و سوی کاهش ریسک و خطرپذیری

تدوین برنامه ۱۰ساله هلال احمر با سمت و سوی کاهش ریسک و خطرپذیری

مراسم تکریم روسای سابق و معارفه سرپرستان جدید سازمان امداد و نجات و تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر صبح امروز در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز و در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه دکتر ناصر چرخساز؛ رئیس سازمان امداد و نجات و دکتر جواد فلاح؛ مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر تقدیر شد و مرتضی سلیمی به عنوان سرپرست جدید سازمان امداد و نجات و دکتر مهدی عبدوس به عنوان مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر معرفی شدند.

دکتر سید امیرمحسن ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر در این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر چرخساز در مدت زمان مسئولیت خود به عنوان رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: به آقای سلیمی نیز خیرمقدم می‌گوییم و قطعا وی در این جایگاه می‌توانند موثر و پرتوان، مجموعه امداد و نجات را با سرعت و کیفیت بیشتری  مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون همگان، امداد و نجات را پیشانی فعالیت‌های اصلی هلال‌احمر می‌دانند، عنوان کرد: به هر حال مردم هلال‌احمر را با فعالیت‌های امدادی و تلاش برای حفظ جان انسان‌ها، کمک به انسان‌ها در شرایط خاص و ... می‌شناسند و لذا باید هرچه بیشتر کمیت و کیفیت این خدمات را افزایش دهیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه زمانی می‌توان گفت در حوزه امداد و نجات در سطح موفق و اثرگذار عمل کرده‌ایم که تعداد ماموریت‌های امداد و نجات در کشور کاهش پیدا کند، اظهار کرد: کاهش ماموریت‌ها به این معناست که ما در فاز پیشگیری، کاهش ریسک و خطرپذیری موفق عمل کرده‌ایم که تحقق این مهم نیازمند پژوهش، سیاستگذاری، سرمایه‌گذاری و اجرای هدفمند است؛ البته در این زمینه برنامه ١٠ ساله جمعیت نیز با سمت و سوی کاهش ریسک و خطرپذیری و رسیدن به جامعه آماده تدوین شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی همچنین با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در مدت زمان فعالیت دکتر فلاح در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر انجام شده است، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که دکتر فلاح دوباره فعالیت خود را در بیمارستان ایرانیان لبنان از سر می‌گیرد؛ چراکه در مدت زمان مسئولیت وی در لبنان خدمات ارزنده‌ای ارائه شد و این بیمارستان بسیار سرآمد و به بیمارستان سفید معروف بود.

ضیائی با آرزوی موفقیت برای دکتر عبدوس در سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه یکی از آفت‌های بزرگ برای سازمان‌های اقتصادی، تغییر و تحولات بدون آینده‌نگری است، اظهار کرد: مزیت انتخاب دکتر عبدوس این است که ایشان هلال احمری است و هم اکنون از اعضای هیات مدیره سازمان بوده و پیش از این نیز سال‌ها در این مجموعه خدمت رسان فعالیت داشته و لذا اشراف کامل به موضوعات دارند و در اصل این تغییر به نوعی دست به دست شدن مسئولیت بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha