• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 95081813105
  • خبرنگار : 71415

کلینتون پس از دادن رای: فوق‌العاده از شرکت در انتخابات خوشحالم!

کلینتون پس از دادن رای: فوق‌العاده از شرکت در انتخابات خوشحالم!

هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات‌ها با انداختن رای خود در داخل صندوق، در ابالت نیویورک خطاب به جمعی از هوادارانش از شرکت در این انتخابات اظهار خرسندی کرد.

به گزارش ایسنا به تقل از خبرگزاری فرانسه، هیلاری کلینتون در حالی در حوزه رای گیری به منظور شرکت در انتخابات ریاست جکمهوری حاضر شد که جمعی از حامیانش متشکل از حدود 150 نفر با سر دادن شعار "خانم رییس جمهور" از او و همسرش بیل کابینتون استقبال کردند.

هیلاری و بیل کلینتون رای‌شان را در صندوقی در محل یک مدرسه ابتدایی در نزدیکی خانه‌شان در منطقه چاپاکوآ به صندوق انداختند.

کلینتون به هنگام خروج از حوزه رای گیری با چند نفر دست داده و در گفت‌وگو با برخی حاضران گفت: من به طرزی فوق‌العاده از شرکت در انتخابات خوشحال هستم. دیدن دوستان و همسایگانم من را بسیار خوشحال می‌کند.

کلینتون اظهار کرد: احساس فروتنی می ‌کنم زیرا می دانم چه مسئولیتی سنگینی وجود دارد. مردم بسیاری روی نتیجه این انتخابات و تاثیراتش برای کشور ما حساب باز کرده اند و من در صورتی که به اندازه کافی برای پیروزی در انتخابات خوش اقبال باشم تمام تلاشم را برای آنها انجام خواهم داد.

معاون وی "تیم کین" نیز پیش از کلینتون رای خود را در یک حوزه رای‌گیری در ریچموند ایالت ویرجینا به صندوق انداخته بود.

این در حالی است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا طبق سنت سابقش در روز انتخابات به سراغ بازی بسکتبال با دوستانش در یک پایگاه نیروی زمینی آمریکا در منطقه کلمبیا رفته است. او در سال 2012 نیز در روز برگزاری انتخابات بازی بسکتبال انجام داده بود. او این سنت را در زمان اولین کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 در پیش گرفته بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۱

در این جهان سرنوشت همه انسانها دوست و دشمن به هم گره خورده، مهم نیست غربی باشی یا شرقی ایرانی یا عرب مهم آینده جهان ماست جهانی که با مرزها از هم جدا شده اما سرنوشت به هم گره خورده ما هر لحظه با انتخاب یک رئیس جمهور خوب یا بد در کل کره خاکی به هم می خورد پادشاه عربستان مرد و پادشاه جدید جنگی غیر انسانی برای هیچ راه انداخت! هیتلر و ناپلئون در تاریخ با تاریخ جهان بازی کردند. پس امروز در سرنوشت من مهم است. امیدوارم عقلانیت بر حماقت پیروز شود چه در کشور دوست چه در کشور دشمن! چون با دشمن عاقل می شود حرف زد اما با دوست احمق هرگز! امیدوارم مردم آمریکا امروز بدانند سرنوشت کشورهای زیادی به انتخابشان وابسته است و بین بد و بدتر لا اقل بد را انتخاب کنند. بعضی وقتها خیلی دیر متوجه میشی در به آتش کشیدن جهان نقش بزرگی داشتی.