• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 95082315763
  • خبرنگار : 71505

هوای تهران برای همه «ناسالم» شد

هوای تهران برای همه «ناسالم» شد

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، شاخص هوای شهر تهران امروز صبح از مرز 150 عبور کرد و در شرایط ناسالم برای تمامی افراد جامعه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، شاخص امروز هوای تهران منتهی به ساعت 8 صبح، 154 قرار گرفت این در حالی است که حد استاندارد عدد 100 است.

برهمین اساس به گروه‌های حساس جامعه شامل کودکان، سالمندان، بیماران ریوی و قلبی، بانوان باردار توصیه می‌شود از فعالیت و تردد در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۱۱:۱۸

سلام ، هوای اصفهان هم امروز خیلی آلوده است ، اصلا نمی شود نفس کشید ، لطفا خبر وضعیت آلودگی هوای سایر شهرهای غیر از تهران را نیز اعلام نمایید . با تشکر فراوان

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۷ ۱۷:۱۴

با عرض سلام و ادب و احترام .اینجانب درخواست دارم تا هرچه زودتر برای نجات مردم چاره ای بیاندیشند خصوصا برای جلوگیری از اوردن ماشینهای شخصی خود.یا مانند کشورهای دیگر ابرهای باران زا درست کنند. همچنان دولت وسایل نقلیه عمومی را باهزینه کمتر در اختیار مردم بگذارد تا ترقیب به استفاده از ان شوند ونکته دوم اینکه مشکل کشور ما از وقتی شروع شد که این بنزینهای الوده وبی کیفیت وارد پمپهای بنزین شدند چرا هر وقت مشکلی در جامعه پیش میاید مسئولین فقط از مردم تقاضای همکاری دارند در صورتیکه خود از هر گونه تلاشی در این موارد کوتاهی مینمایند ایا این مسئولین مثل من و شما خانواده و یا کودک یا سالمندی که نگرانشان باشند ندارند پس چرا این همه تاخیر؟ ایا باید بنشینیم و دست روی دست بگذاریم تا شاهد قربانی شدن خود و عزیزانمان باشیم خواهشمندم که این پیام را به گوش مسئولین برسانید تا راه چاره شان را زودتر ارایه دهند .به فرض مثال پیشنهاد استفاده دوچرخه مانند کشورهای دیگر باعث کاهش الودگی و سلامتی شهروندان عزیز میباشد در صورتیکه کنار خیابانها جاده دوچرخه سواری فراهم کنند و مردم را ترقیب به استفاده از ان نمایند و درباره استفاده دوچرخه پونهایی هم قایل شوند تا مردم بیشتر اشتیاق نشان دهند . با تشکر شهروند تهران الوده