• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95083020574
  • خبرنگار : 71431

نحوه اجرای طرح ترافیک در روز دوشنبه

نحوه اجرای طرح ترافیک در روز دوشنبه

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز دوشنبه نیز همچون روزهای گذشته طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا و در پاسخ به سوال مخاطبان این خبرگزاری در خصوص نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه با توجه به وضعیت هوا، اظهار کرد:  برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در مواقع اضطرار، در روز دوشنبه نیز طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که این محدودیت از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت، گفت: برابر روال چند روز گذشته در این ساعات تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را خواهند داشت و دیگر خودروها به دلیل ورود غیرمجاز به این محدوده توسط دوربین های ثبت تخلف و همچنین مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح ضربتی پلیس برای برخورد با پلاک‌های مخدوش، اظهار کرد: ماموران پلیس راهور با استقرار در اطراف ورودی‌های محدوده زوج و فرد با خودروهایی که نسبت به پوشاندن پلاک اقدام کرده باشند، برخورد کرده و ضمن توقیف وسیله نقلیه، رانندگان به دادسرا ارجاع خواهند شد.

عابدی اضافه کرد، محدوده زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود می‌شود.

وی از رانندگان خواست از آوردن خودروهای تک‌سرنشین خودداری کرده و تا حد امکان از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۸:۵۱

خیلی خوبه که از این به بعد بگیم قراره طرح کلی از منطقه زوج و فرد بشه.جریمه ها هم که همین طور داره کنتور میندازه.مردم بازیچه سلیقه بازیها نیستن وقتی امروز هوا تمیز شده است ! اتومبیلها تنها منابع آلودگی تهران نیستن.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۲۳

رانندگان آژانس که اکثرشان طرح ندارند چیکار کنند

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۲۵

تا کی میخواد این وضعیت ادامه داشته باشه؟؟؟؟ما که خونمون تو محدوده زوج و فرده علا ماشینمون از کار افتاده و نمیتونیم استفاده کنیم و نه اژانس ها ماشین دارن نه اسنپ‌و تپسی تاکسی ها هم‌که میخوان‌چند برابر قیمت پول بگیرن

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۳۸

درروزهای اول آلودگی هوا فقط اعلام کردندکه زوج وفردتاساعت 19می باشدواعلام طرح ترافیک نبودولی بی خبرازرانندگان که طرح ترافیک نداشتندوواردطرح زوج وفردشدندولی طرح ترافیک بوده ونمی بایستی واردزوج وفردمی شدند تکلیف این رانندگان چیست؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۰:۴۲

واقعا این انصافه؟ ما چون خونه مون در طرح می باشد فقط در روز جمعه حق استفاده از ماشین باید داشته باشیم؟ اگر ماشین در زعفرانیه حرکت کند باعث آلودگی هوا نمی شود؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۰۰

تکلیف اینا که شغلشون کار با ماشینه چی میشه مثل سرویس مدارسٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰٰ

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۲:۰۸

اگر آلودگی بواسطه بارندگی برطرف شده چرا هنوز این طرح فردا هم اجرا میشه؟!!بجای این طرحهای بی نتیجه کیفیت خوروها رو بالا ببرید و کمک کنید مردم بتونن خودروهای فرسودشونو نوسازی کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۲۳:۰۸

چه دلیلی برای اینکار دارن اخه هوا که بارانی و خوبه میخوان کم کم وسعت طرح رو زیاد کنن تا از مردم پول بگیرن اگه هوا مشکل داره مثل هرسال زوج و فرد رو از درب منزل بذارن فقط الودگی مال این مناطق است

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۰:۱۰

بعد مگه دوشنبه هوا آلودست؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۰۲:۱۳

به مانند همیشه گویا تنها مردم عادی باید تاوان پس بدهند. تا به کی و تا به چه وقت این طرح ادامه خواهد داشت. هوا که فعلا به لطف مدیریت باد و باران مساعد است؟

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۱۲:۲۵

با این مسکن های مقطعی به جایی نمیرسید.طرح زوج و فرد درب منازل اگر کنترل بشه جواب بیشتری می دهد

avatar
۱۳۹۵-۰۹-۰۱ ۱۲:۳۲

پس از گذشت چند روز از اجرای طرح گسترش محدوده، همچنان الودگی هوا با شیب اندک رو به کاهش بود. این نشان می دهد که درصد کمی الودگی هوا مربوط به ماشین های سواری است. با کمی تفکر می توان فهمید که الودگی موتور سیکلت ها و وسایل حمل و نقل عمومی فرسوده تاثیری به مراتب بیشتر از خودروهای سواری داشته اند. اما مسئولیننسبت به این وسایل نقلیه، کاملا بی تفاوت هستند.