• یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 95111711351
  • خبرنگار : 71443

پیام ظریف درخصوص موافقت وزارت خارجه برای صدور روادید کشتی‌گیران آمریکایی

پیام ظریف درخصوص موافقت وزارت خارجه برای صدور روادید کشتی‌گیران آمریکایی

وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: باتوجه به حکم دادگاه آمریکایی و درخواست فدراسیون کشتی ایران برای تیم کشتی آمریکا روادید صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از صدور روادید برای اعضای تیم کشتی آمریکا برای شرکت در رقابت‌های جهانی که در کرمانشاه برگزار خواهد شد، خبر داد.

ظریف در پیام خود نوشت: در پی حکم دادگاه آمریکایی برای تعلیق ممنوعیت ورود مسلمانان و به درخواست فدراسیون کشتی ایران و فیلا (اتحادیه جهانی کشتی) برای کشتی‌گیران آمریکایی ویزا صادر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۷ ۱۰:۴۷

سلام ، آفرین بر جناب دکتر ظریف . ما نبایدوارد بازی کودکانه ترامپ شویم ومقابله به مثل کنیم.ترامپ می خواهد ما را وارد بازی سیاسیی کند که لابی اسرائیل وعربستان طراح آن است.ایران نباید در مقابل رفتار های نابخردانه و ابلهانه ترامپ عکس العمل نشان دهد .ایران در ارتباط با ترامپ باید از موضع بالا برخورد کندو زیرکانه برخورد نماید.

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۱۹ ۱۳:۳۵

متاسفم که قبول صدور ویزا را زیرکانه می دانید.به نظر شما این موضع از بالاست یا از موضع ضعف؟ دشمن تهدیدات و فشارهایش را زمانی بر ما بیشتر کرد که دید ما از موضع نرمش برخورد کردیم.یه کمی جدی باشید!!!!! عکس العمل ما باید طوری باشد که دشمن به رفتار بدش پی ببرد . از مواضع خصمانه خودش کوتاه بیاید. زمانی باید شما به چک زدن طرف مقابل با عفو و گذشت جواب بدهید که طرف با ملاطفت شما به رفتار زشت خود اقرار نماید و در صدد اصلاح برآید. وقتی دشمن با کوتاه امدن شما جسورتر می شود ،اینجاست که باید مقابله به مثل کنید و یه چک بخوابانید زیر گوشش تا درد چک خودش در گوش شما را حس نماید. هم وطنان ما در آمریکا امنیت ندارند.زندگی شان بر باد است.اگر شما هم جای آنها بودید به موضع نرمشانه مسوولین آفرین می گفتید؟

avatar
۱۳۹۵-۱۱-۲۰ ۱۹:۵۷

كاملا با نظر اقاي (.....) موافقم . دقيقا بايد مثل خودشان باخودشان برخورد كرد. مثلا پرچم كشور ما رو اونها اتش كشيدن كه ما هم متقابلا اتش كشيديم وگرنه مارو چه به اين واكنش ها... و يا اينكه اگر هيچ خبرگزاري بي بي سي يا ... منع ورود دارند تقصير خودشون هستش چون اونها هم از ابتداي انقلاب منع ورود همه خبرنگاران ما رو كردن ،، و غيره و غيره ... موفق و پيروز باشيد جناب اقاي ظريف