• سه‌شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95120301833

"به انتقادات سازنده توجه می‌کردند تکواندو به این روز نمی افتاد"

افلاکی: می ترسم نام بی باک خراب شود

افلاکی: می ترسم نام بی باک خراب شود

مجید افلاکی می گوید ممکن است نام مهدی بی باک با سمت جدیدی که گرفته است خراب شود.

کارشناس تکواندو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص انتخاب سرمربیان جدید تیم‌های ملی تکواندو، اظهار کرد: من مهدی بی باک را خوب می شناسم. او بازیکن خوبی بوده و فرد خوش نامی است و تجربیات خوبی را در کنار مقانلو کسب کرده است. افتخارات زیادی را برای ایران به دست آورده است، اما من نگران اسم مهدی بی باک هستم. نگران هستم که او در این جریان نام نیک خود را از دست دهد. پولادگر تنها در زمان و مکان خاص از افراد استفاده می‌کند و بارها دیده‌ایم که از نفراتی بهره برده است و در نهایت آنها را کنار گذاشته است. امثال مهماندوست و مینا مداح را کم نداشته‌ایم که با آنها به این شکل رفتار شده است.

وی در ادامه‌  خاطر نشان کرد: من در زمان مربیگری خیلی از مربیان بزرگ نیز انتقاد کرده‌ام،  ولی انتقاد سازنده می‌کنم. آن مربیان که پیش از این برای تکواندو زحمت کشیده‌اند حالا کجا هستند. حالا افرادی را در فدراسیون می بینیم که اصلا در تکواندو نبودند. یا من تکواندوکار نبودم و یا آنها از یک کره دیگر آمده‌اند و وارد تکواندوی ما شده‌اند!

افلاکی در ادامه گفت‌: آقایی هستند در فدراسیون که از امثال من، هادی ساعی ، بهزاد خداداد و چند بازیکن سابق مطرح انتقاد می‌کند و صحبت‌های ما را غرض ورزی می داند ، اما باید بگویم که شما وزنت به اندازه وزن مدال‌های ما نیست که بخواهی از ما انتقاد کنی.  پولادگر افرادی را به تکواندو آورده است که خیلی از آنها در تکواندو جایگاهی نداشتند.

وی ادعا کرد: مجید افلاکی سال‌ها برای تکواندو زحمت کشیده است،  ولی هستند افرادی که ما را برای خود پل کرده‌اند و از روی ما عبور کرده‌اند. امثال هادی ساعی که نابغه ورزش ایران هستند در حال‌ حاضر در کجای تکواندو قرار دارند. ما کم مربی خوب نداریم که حالا نتیجه‌ نمی گیریم. شورایی تشکیل دادند که مربی را تعیین کند. اعضای همین شورا روزی انتقاد می‌کردند و تا با فدراسیون همکاری کردند رنگ عوض کردند. تکلیفشان با خودشان مشخص نیست.

افلاکی در کنار ذوالقدر مدیر مستعفی تیمهای ملی

کارشناس تکواندو همچنین در خصوص مسابقات قهرمانی جهان هم گفت‌: ما دیگر خواب قهرمانی جهان را باید ببینیم. مطمئن هستم که با این وضع نمی توانیم نتیجه‌ای بگیریم. پیش از  المپیک ریو گوشزد کرده بودیم،  ولی کسی توجهی نکرد. در حالی که اگر به انتقادات سازنده توجه می‌کردند تکواندو به این روز نمی افتاد. تکواندو در حال‌ حاضر در شرایط بدی قرار دارد و مدت‌ها طول می کشد که به حالت سابق بر گردد. البته با این وضع که دیگر به حالت سابق بر نخواهد گشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من برای شخص مهدی بی باک و اعضای تیم‌ ‌ملی آرزوی موفقیت دارم و خدا می داند که بهترین جایگاه را برای تکواندو می‌خواهم و با کسی غرض ورزی ندارم. تنها دلم برای تکواندو می‌سوزد و خدا را شکر دستم در جیب فدراسیون کنونی نیست. از آقای وزیر ورزش و جوانان خواهش می‌کنم که رفاقت خود را با پولادگر وسط نیاورد و بر اساس دوستی تصمیم گیری نکند. من واقعا نگران تکواندو هستم و امیدوارم که حال تکواندوی ما خوب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۲-۰۳ ۱۹:۲۰

من هم نگرانم! به این دلیل که احتمال اینکه در جهانی آینده با تغییر قوانین و تغییر وزنها ایران روی سکو بره واقعا کمه. درسال ۲۰۱۳ که سرمربی عوض شد از آذر اردوها شروع شد و میلیمتری نایب قهرمان شدیم حالا حساب کنید در این دوره با این تاخیر به وجود آمده اگر از ۵ فروردین هم اردو شروع بشه فقط سه ماه فرصت هست برای کلی کار از تغییر شیوه تمرین و هماهنگی با مربی جدید بگیرید تا آماده سازی بدنی و بازی تدارکاتی و ... تقریبا محاله که تیم مدعی قهرمانی رو سکو بره و این براس بیباک خیلی بده. به همین دلیل بهتر بود هیچ کس مسولیت سرمربیگری تیم ملی رو نپذیره تا پولادگر تحت فشار قرار بگیره و یک فکر اساسی براس تکواندو کرد اتفاقی که متاسفانه نیفتاد و حالا باید بشینیم ببینیم چی میشه