• جمعه / ۶ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 95120603818
  • خبرنگار : 71467

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز جمعه

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز جمعه

قطعی تماس های موبایلی، هشدار دارویی به مسافران ایرانی، ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو و احتمال تکان خوردن بازار مسکن در سال آینده از جمله اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز-جمعه- این خبرگزاری در ادامه آمده است.

چند درصد تماس‌های موبایلی قطع می‌شوند؟

مشترکان تلفن همراه در مواردی از قطعی‌های مکالمه گلایه‌هایی دارند. این در حالی است که مروری بر آمارهای رسمی ارائه شده گویای آن است که بیش از ۹۰ درصد مکالمات اپراتورها با موفقیت به انجام می‌رسد.

دولت سال آینده بخش مسکن را تکان می‌دهد

رییس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: پیش‌بینی من این است که دولت رونق را جایگزین سیاست‌های انقباضی اقتصادی کند و در این زمینه باید از بخش مسکن شروع کند.

هشدار دارویی به مسافران ایرانی کشورهای آسیای میانه

گمرک ایران ضمن هشدار به ایرانیان مسافر به کشورهای آسیای میانه فهرست اقلام دارویی ممنوعه در گمرکات این کشورها را اعلام کرد.

تجارت مثبت ایران و ترکمنستان طی ۱۰ سال

تجارت ۱۰ ساله ایران با ترکمنستان حاکی از مثبت بودن روند مبادلات تجاری بوده و افزایش حجم صادرات موجب شده تا در نیمه زمانی راه، میزان صادرات بر واردات پیشی گیرد.

شایعه انتشار ۵۰ هزارتومانی تقلبی

انتشار تراول ۵۰ هزار تومانی تقلبی از سوی یکی از شعب بانک‌ها در حالی اخیرا در فضای مجازی مطرح شده که تاکنون تاییدی از سوی بانک مربوطه انجام نشده است. گرچه انتشار اسکناس تقلبی هرچند به طور سهوی از سوی یک بانک بعید به نظر می‌رسد اما در مجموع وجود چنین اسکناس‌هایی در بازار موضوع عجیبی نیست.

خوزستان چگونه روشن می‌شود؟

مدیر گروه مطالعات فشار قوی پژوهشگاه نیرو گفت: با توجه به اینکه علت قطعی برق در استان خوزستان تغییر اقلیم بوده لازم است که در شرایط فعلی استانداردسازی تجهیزات برقی و به کارگیری فناوری‌های روز را پیشه راه قرار دهیم.

ورود به سال ۹۶ با ۹ میلیون تن گندم مازاد

معاون شرکت بازرگانی دولتی از وفور تولید و ذخایر کشور از گندم خبر داد و گفت: برای شب عید و حتی سال آینده هیچ مشکلی برای تأمین گندم، آرد و نام وجود ندارد؛ به گونه‌ای که ورود به سال آینده با ۹ میلیون تن گندم مازاد خریداری شده از کشاورزان همراه خواهد بود.

چگونگی ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو

در حالی‌که مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو چندان راضی به نظر نمی‌رسند، چهار شاخص در ارزیابی وضعیت این خدمات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha