• یکشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۲:۳۴
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 95121509215
  • خبرنگار : 90004

وزیر بهداشت:

از همه هموطنان پوزش می‌طلبم/ بزودی هیاتی را به بدره می فرستم

از همه هموطنان پوزش می‌طلبم/ بزودی هیاتی را به بدره می فرستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بار دیگر در پی حواشی روی‌داده در جریان سفرش به ایلام عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، سیدحسن هاشمی در کانال تلگرامی خود نوشت: سفر چهار روزه‌ام به استان‌های ایلام و خوزستان، مثل سفرهای استانی دیگر برایم بسیار شیرین و لذت‌بخش بود؛ سفرهایی که در آنها با مردمانی بی‌ریا و صادق و مهربان هم‌کلام می‌شوم، کنارشان می‌نشینم و محرومیت‌هایشان را با گوشت و پوست لمس می‌کنم و تمام تلاشم این است که به عنوان یک پزشک، یک وزیر و کارگزار دولت، گرهی از مشکلات درمانی آنها باز کنم.

سفر به ایلام و شهرستان «بدره» اما با حاشیه‌ای تلخ همراه شد که خود معلول علل و عواملی دیگر بود. بالاخره ما انسانیم و گاه در شرایطی خاص، ناخواسته به گونه‌ای رفتار می‌کنیم که خود نمی‌خواهیم. با این حال باور دارم که هیچ دلیلی نباید سبب می‌شد رفتاری تند از من سر بزند؛ پس وقتی آرام شدم یک‌ بار دیگر با خود عهد کردم در برابر اهریمن درون بایستم و اجازه ندهم به بهانه‌ای، آن برخورد را برایم موجه جلوه دهد که آموخته‌ایم این توجیهات، آرام آرام آدمی را به غفلتی می‌کشاند که شایسته شرافت انسانی نیست.

از این‌رو در مکالمه‌ای تلفنی از فرماندار محترم «بدره» عذرخواهی کردم و از مردم مهربان آن دیار و همه هموطنانم نیز پوزش می‌طلبم. آرزو می‌کنم خدای مهربان همه ما را از شر نفس اماره در امان نگاه دارد و فرهنگ عذرخواهی در برابر اشتباه را در میان یکایک ما به‌ویژه اگر مقام و مسئولیتی داریم، گسترش دهد. مرا نیز به خود وامگذارد و از یادم نبرد که من از جنس همان یاران و همرزمان دوران جهاد سازندگی و دفاع مقدس هستم، نه از جنس سیاست.

همین جا به مردم عزیز بدره نیز می‌گویم به زودی هیاتی را به آنجا اعزام خواهم کرد که کاستی‌های منطقه را بار دیگر و دقیق‌تر بررسی کنند تا اگر خستگی، عصبانیت و ازدحام آن روز کاری باعث تضییع حقی از مردم آن شهر حدودا پنج هزار نفری شده، حقوق آنها را تا جایی که قانون اجازه می‌دهد و در توان دولت است، ادا کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۷:۰۶

افرین به چنین مرد با شرافتی

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۷:۵۹

جناب دکتر هاشمی همه شما را یک وزیر با لیاقت و شایسته و دلسوز قبول دارند و هیچگاه مردم تلاش شما را از یاد نمیبرند انشا الله خداوند به شما توفیق دهد تا در راه وطنت همچون گذشته شاهد خدمات بیشتری برای هموطنان عزیزمان در همه جای ایران عزیز باشیم.

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۴۱

درود بر وزیر کبیر دولت مرد خستگی ناپذیر درد آشنا پوزش خواهی این مرد هم از بزرگی ایشان است کاش همه ایرانیان هم جسارت عذر خواهی داشته باشند هر چند که پاسخ هوچی گری تو دهنی است کاری که وزیر با فرماندار کرد و چه صحیح بود

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۴۸

احسنت به وزيرمردمي.خيلي شرط است كه اگر اشتباه كرديم عذر خواهي كنيم. خيلي هستند كه عذر خواهي كه هيچ تازه طلب كارنيز ميشوند واز نان خوردن مي اندازند .دمت گرم

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۵۹

عذر خواهی ایشون، بیانگر ادب ذاتی ایشون هست. ما هیچ کدوم از خطا مبرا نیستیم، مهم پذیرفتن اشتباه، و در صدد جبران برآمدن است. آقای وزیر! برای همه خدماتی که زیر نظر وزارتخونه تحت سرپرستی شما به مردم ارائه شده و همینطور برای اینکه فرهنگ عذرخواهی رو اشاعه می دهید، ازتون سپاسگزارم.

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۲۰

آفرین بر بزرگی و منشت