• یکشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95122214019
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور

شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولانی که شرایط تردد به داخل کشور را تا پایان سال جاری داشته‌اند، همچنان می توانند تا پایان فروردین ماه سال96 با همان شرایط به داخل کشور تردد کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نجف حمیدزاده ،  با بیان اینکه مقررات مربوط به وضعیت تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال 96 در حال تصویب است، اظهارکرد: با توجه به حجم بالای درخواستهای این افراد برای تردد در ایام نوروز با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح ، مشمولانی که شرایط تردد به داخل کشور را تا پایان سال جاری داشته اند ، همچنان می توانند تا پایان فروردین ماه سال96 با همان شرایط به داخل کشور تردد کنند.

وی ضوابط و مقررات تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در سال 95 را این گونه عنوان کرد: مشمولانی که بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته اند، می توانند سالی دو بار در مجموع به مدت سه ماه به داخل کشور تردد کنند برهمین اساس مشمولان قبل از ورود به کشور می بایست به نمایندگی ایران در کشور محل اقامت مراجعه و مهر ویژه تردد مشمولان مقیم خارج از کشور در گذرنامه آنان ثبت شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ضوابط و مقررات جدید مربوط به تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور در صورت ابلاغ از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir به اطلاع مشمولان خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۲ ۱۳:۱۲

خدا به همهٔ مسئولین نظام وظیفه خیر بده که به فکر ما هم هستند. واقعا نگرانی زیادی داره که افرادی مثل من که خارج از کشور به دنیا اومدن و تابیعیت یک کشور دیگه رو دارن نتونن بیان به خانواده‌های قدمیشون سر بزنن اونم به خاطره نظام وظیفه. امیدوارم که خدا به همشون اجر بده انشألله

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۲ ۲۱:۲۳

دوست عزیز چی رو خدا خیر بده ، اینا مثل مغازه دارانی میمونن که جنس رو 300 درصد گرون میکنن ، بعد 30 درصد بهت تخفیف میدن، کلی هم حال میکنی! الان باید گفت عجب مغازه دارانی با شرفی !؟

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۰۹:۴۲

ممنون هستیم ولی زدن هر مهر در پاسپورت هزینه سنگینی دارد. بخصوص برای ما که در کانادا هستیم. یا مجبور به واشنگتن سفر کنیم و یا باید با کلی هزینه مدارک بفرستیم به سفارت. ایکاش سفارت با رویت اسکن مدارک امکان تردد را اعلام میکرد و شخص در ایران مهر تردد را دریافت میکرد.

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۳ ۱۸:۰۶

اميدوارم تا ٣٠ اسفند مهر ٩٦ رو بزنن

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۶ ۰۵:۲۵

سلام.. من در سال 95 دو بار به ایران سفر کردم... آیا در سال 96 ( تا آخر فروردین 96 ) می توانم به ایران سفر کنم؟

avatar
۱۳۹۵-۱۲-۲۷ ۲۰:۰۱

پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir در خارج از کشور قابل دسترسی نمی باشد مانند بسیاری از دیگر سایتهای داخلی.