• شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96020904296
  • خبرنگار : 90047

شعبانی بهار: ورزش کارگری نسبت به گذشته رشد خوبی پیدا کرده است

شعبانی بهار: ورزش کارگری نسبت به گذشته رشد خوبی پیدا کرده است

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته‌ "کارگر" و در مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار کارگر شرکت دارو پخش گفت: ورزش کارگری امروز از نظر کمی و کیفی رشد خوبی پیدا کرده است و به شرایط مطلوبی رسیده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  غلامرضا شعبانی بهار در مراسم تجلیل از بانوان ورزش کارگری که در مجموعه ورزشی سالن دارو پخش در حال‌ برگزاری است، اظهار کرد: امروز (شنبه) سعی کردیم با تقدیر و تجلیل از بانوان کارگر که در طی یک سال گذشته به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند قدردانی کنیم و به زحمات پاسخ مثبت بدهیم. امروز ورزش کارگری از تحرک لازم برخوردار شده است و با حمایت‌هایی که دولت از توسعه ورزش کارگری دارد و با همکاری معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون ورزش کارگری  به دنبال آن هستیم تا جایگاه خوبی را برای ورزش کارگری رقم بزنیم.

وی ادامه‌ داد: روسای شرکت‌ها و کارخانجات امروز به این نتیجه‌ رسیده اند که اگر بخواهند نیروی خوبی را در بخش کارگری داشته باشند و بهره‌برداری لازم را داشته باشند باید ورزش همگانی را در بین کارگران توسعه بدهند تا بتوانند در آینده به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

شعبانی بهار خاطر نشان کرد: ورزش کارگری در بعد کمی و کیفی رشد خوبی را پیدا کرده است و امسال به دنبال آن هستیم تا با اعزام کاروان ورزشی خود به مسابقات جهانی به لتونی بتواند به نتایج مطلوبی در بخش ورزش کارگری دست پیدا کند.

وی در ادامه‌ سخنان خود بیان‌ کرد: وزارت کار، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش کارگری و تمامی شرکت ها و کارخانجات نسبت به گذشته توجه بیشتری به ورزش کارگری دارد تا این ورزش را به جایگاه اولیه خود برساندند. امیدوارم که شاهد این مساله باشیم که ورزش کارگری همانند سایر رشته های ورزشی در بعد قهرمانی به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان، خاطر نشان کرد: با توجه به این که نیمی از جمیعت را بانوان تشکیل می‌دهند ما برای این که بتوانیم از نظر کمی و کیفی در محیط کاری به یک راندمان خوب برسیم باید تمام امکانات و مقدمات لازم را برای بانوان فراهم کنیم تا بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای با حضور در فضای ورزشی راندمان کار خود را در محیط های کاری افزایش دهند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha