• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 96023120032
  • خبرنگار : 71038

قدردانی سرکنسول ایران از حضور باشکوه ایرانیان مقیم امارات در انتخابات

قدردانی سرکنسول ایران از حضور باشکوه ایرانیان مقیم امارات در انتخابات

سرکنسول کشورمان در دبی در پیامی از هم‌وطنان ایرانی حاضر در امارات که با حضور گسترده، چشمگیر و افتخارآفرین خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک‌بار دیگر موجب اعتلای نام ایران اسلامی و مایه سرافرازی شدند، قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بهرامی همچنین این حضور حماسی را به رهبر معظم انقلاب تهنیت و پیروزی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی را نیز تبریک گفت.

وی خلق این حماسه را مرهون این حضور پرشور عنوان و از همه افرادی که در انجام وظیفه با رعایت عدالت و امانت در برگزاری انتخابات هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در دبی و امارت‌های شمالی یاری رسانده و تا پایان رای‌گیری با شور و نشاطی وصف‌ناپذیر به تسهیل و تسریع امر اخذ رای هم میهنان تلاش کردند، تشکر کرد و آن را نتیجه هم‌افزایی و همدلی میان کلیه برگزارکنندگان از معتمدین مردم، اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت تا نهادهای ایرانی شرکت کننده و غیره دانست و در ادامه از رسانه‌های مختلف داخلی که اخبار این حضور مردمی را در دبی به خوبی پوشش داده و منعکس کردند، قدردانی کرد.

بهرامی افزود: این حضور گسترده با وجود نبود شعبه اخذ رای در شارجه و تمرکز حوزه رای‌گیری در سرکنسولگری ایران در حوزه دبی و امارت‌های شمالی بود.

به گفته سرکنسول کشورمان دولت امارات با برگزاری انتخابات در دبی و امارت‌های شمالی صرفاً در محل سرکنسولگری موافقت کرد.

وی افزود: در این دوره با تمهیدات اندیشیده شده بر مبنای مذاکرات مثبت و سازنده با مسوولان محترم در امارت دبی و همکاری مناسب آنان، به لطف الهی کلیه ایرانیان اعم از مقیم و غیر مقیم بدون دغدغه و نگرانی امکان حضور در محل نمایندگی و مشارکت در انتخابات را یافتند.

بهرامی تصریح کرد: خدا را شاکریم که توانستیم در سایه برنامه‌ریزی قبلی با اجرای دقیق و منظم و با همکاری همه عوامل اجرایی، نظارت، پشتیبانی و غیره به اظهار قاطبه مراجعان موجبات خرسندی رای‌دهندگان را فراهم کنیم.

گفتنی است در سرکنسولگری ایران در دبی 16 صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده بود و به علت حضور گسترده رای‌دهندگان زمان رای‌گیری سه بار تمدید و تا ساعت 22 ادامه یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha