• چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 96031006143
  • خبرنگار : 71429

محسنی اژه‌ای عنوان کرد

اعتقاد قوه قضاییه این است که امروز همه باید به دولت کمک کنیم

اعتقاد قوه قضاییه این است که امروز همه باید به دولت کمک کنیم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما باید همه تلاش کنیم که دولت در گره‌گشایی از کار و معیشت مردم، اشتغال و تولید داخلی موفق شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اخیراً توضیحات شما درباره دختر وزیر آموزش و پرورش و موضع آقای لاریجانی در مورد حصر با واکنش منفی دولت مواجه شده و دولت هم قوه قضاییه را به خویشتنداری دعوت کرده، آیا قوه قضاییه در رسانه‌ای کردن مسائل دولت شتاب می‌کند و یا بخشی از مذاکرات میان دو قوه را از طریق رسانه‌ها مطرح می‌کند؟ گفت: چه کسی قوه قضاییه را به خویشتنداری دعوت کرده؟ قوه قضاییه خیلی خویشتنداری هم کرده است. بنده اعتقاد دارم و قوه قضاییه هم اعتقادش این است که ما امروز همه باید به دولت کمک کنیم تا مشکلات مردم را مرتفع کند. ما باید کمک کنیم تا شعار سال محقق شود. اگر همه کمک نکنند دولت نمی‌تواند کارش را انجام دهد، قوه قضاییه صددرصد کمک کرده و بعد از این هم کمک می‌کند که دولت در جهت گره‌گشایی از معیشت مردم تلاش کند.

وی افزود: برخی از اجناس سرسام‌آور گران شده‌اند که این موضوع روی اقشار جامعه فشار می‌آورد. بیکاری فشار می‌آورد اما باید از رکود خارج شویم که هنوز هم خارج نشدیم؛ لذا همه تلاش می‌کنیم که دولت در گره‌گشایی کار مردم و معیشت مردم و تولید و اشتغال موفق شود.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: ما خویشتنداری بیش از حد هم کرده‌ایم که البته به این معنا نیست که اگر اتهامی متوجه کسی باشد ولو در دولت رسیدگی نکنیم، البته دولت هم این انتظار را ندارد. ممکن است کسی یا جریانی یا فردی از اقداماتی که قوه قضاییه می‌کند بهره‌برداری کند که این موضوع دست قوه قضاییه نیست. ما پرونده‌هایی که مطرح می‌شود را رسیدگی می‌کنیم. ممکن است کسی محکوم، بازداشت یا احضار شود و جریان رقیب ممکن است استفاده جناحی، سیاسی یا شخصی کند که ربطی به ما ندارد. ما سعی می‌کنیم مسائل را تا آنجا که ممکن است از طریق رسانه‌ها مطرح نکنیم ولی وقتی مکرر مسائلی گفته شده و اتهامات ناروا و نسبت‌هایی به قوه قضاییه زده می‌شود طبیعی است که با خویشتنداری بخش کوچکی از آن جواب داده می‌شود.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha