• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96032916761
  • خبرنگار : 30054

تایید فعالیت‌های شرکت جهان نوین آریا از سوی نیسان  

تایید فعالیت‌های شرکت جهان نوین آریا از سوی نیسان  

هیاتی از شرکت نیسان به سرپرستی نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران از شرکت جهان نوین آریا بازدید و جلسات فشرده‌ای را با مدیران این شرکت برگزار کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر  اعلام شرکت جهان نوین آریا، پیمان کارگر قائم مقامی مدیرعامل نیسان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان  طی جلسات دو روزه و برای نخستین‌بار از شرکت جهان نوین آریا بازدید کرد. 
در روز نخست این حضور، هیات نیسان از نمایشگاه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش جهان نویا آریا در سطح شهر تهران بازدید کرد. هدف اصلی از این بازدیدها، بررسی کیفیت خدمات فروش و پس از فروش نیسان در ایران بود. گفت‌وگو با کارکنان و مدیران و همچنین مشتریان شرکت، از جمله بخش‌های مهم این بازدیدها بود. برای مثال، این هیات در بازدید از اداره تحویل شرکت جهان نوین آریا با خریداران ایرانی که برای تحویل گرفتن خودروهای خود آمده بودند، به گفت‌وگو نشست و جویای تجربه آنها از زمان اطلاع از حضور نیسان در ایران تا خرید و تحویل خودرو بود.

بر اساس اعلام جهان نوین آریا، نکته قابل توجه در این گفت‌وگوها، تحویل زودتر از موعد و VIP و رضایت مشهود خریداران از فرآیند فروش و تحویل خودروها بود. یکی دیگر از نقاط توقف هیات نیسان، مرکز آموزش فنی جهان نوین آریا بود، جایی که جمعی از نیروهای فنی نمایندگی‌ها و شعب این شرکت به شکلی منظم و برنامه‌ریزی شده، برای دریافت آموزش‌های فنی برای ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت گردهم آمده بودند. میزان پایبندی به استانداردهای بین‌المللی نیسان در حوزه تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش هم از جمله نقاط تمرکز این بازدیدها بود.
 
در روز دوم، جلسات چندگانه و فشرده‌ای میان هیات نیسان و مدیران شرکت جهان نوین آریا برگزار و فعالیت‌ها و دستاوردهای نماینده نیسان در ایران از آبان ماه 1395 تاکنون ارائه و بررسی شد.

 شرکت جهان نوین آریا به عنوان یک شرکت ایرانی-عمانی فعالیت رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش خود را از آبان ماه سال 95 آغاز کرده است. در این جلسات، مدیرعامل و گروهی از مدیران ارشد گروه سهیل بهوان (شریک عمانی جهان نوین آریا) نیز حضور داشتند. این هلدینگ بزرگ عمانی، یکی از بازیگران اصلی صنعت خودرو در منطقه خاورمیانه است که نمایندگی نیسان را در شش کشور این منطقه بر عهده دارد. 
هیات نیسان جلسه‌ای نیز با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا در استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و مازندران برگزار کرد تا از نزدیک در جریان روند حضور و فعالیت نیسان در این استان‌ها قرار گیرد.

بررسی عملکرد نمایندگی‌ها و شنیدن نظرات آنها در باره گسترش فعالیت‌های نیسان در خارج از تهران، محور گفت‌وگوهای سازنده این جلسه بود. نمایندگان حاضر که همگی از شناخته‌شده‌ترین و خوش‌نام‌ترین فعالان صنعت خودرو در استان‌های مورد نظر هستند، ضمن اشاره به تعهد نیسان به کیفیت و وفاداری شدید خریداران ایرانی به این برند ژاپنی، از شیوه تعامل و فرآیندهای کاری جهان نوین آریا ابراز خوشنودی کرده و خواهان ادامه همین شیوه فعالیت متمایز در بلندمدت شدند.

در انتهای این بازدیدها و جلسات دو روزه قائم مقام مدیرعامل نیسان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان ضمن ابراز رضایت کامل از فعالیت جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان، پایبندی این شرکت به رضایت مشتریان ایرانی و رعایت استانداردهای جهانی نیسان را ستود.

بر اساس اعلام شرکت جهان نوین آریا، پیمان کارگر تاکید کرد که گسترش کمی و کیفی فعالیت این شرکت در ایران در سال‌های پیش‌رو باید به گونه‌ای باشد که به نمونه‌ای پیشرو در میان تمام نمایندگی‌های نیسان در سطح بین‌المللی تبدیل شود.

وی افزود که اطمینان از ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش عالی به بازار ایران جزو برنامه‌های مهم نیسان است و از حرکت جهان نوین آریا در این مسیر با جدیت حمایت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha