• شنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96041708655
  • خبرنگار : 30054

نماینده مردم البرز در خبرگان رهبری:

بانک شهر تکیه‌گاه شهروندان است

بانک شهر تکیه‌گاه شهروندان است

نماینده مردم البرز در خبرگان رهبری با بیان اینکه نقش بانک در تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرهای مختلف بی‌بدیل است، این بانک را تکیه‌گاه شهر و شهروندان دانست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک شهر، حجت‌الاسلام و المسلمین کازرونی با بیان اینکه نقش بانک شهر در مسیر پیشرفت پروژه‌های عمرانی کرج مشهود و غیرقابل انکار است، گفت: به کمک بانک شهر پروژه‌های نیمه‌کاره بسیاری در مرکز استان البرز و البته در بسیاری از کلانشهرهای کشور به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به ساخت بزرگراه شمالی کرج که ادامه اتوبان همت را به انتهای شهر کرج متصل می‌کند، گفت: کاهش ترافیک اتوبان تهران - کرج و بهبود وضعیت آلودگی هوا از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دستاوردهای بهره‌برداری از بزرگراه شمالی است.

کازرونی تصریح کرد: اکنون روند اجرایی این پروژه عظیم با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه بانک شهر در اقدامات خود، تامین منافع شهروندان شهرهای مختلف کشور را در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: این بانک با سرمایه‌گذاری‌های مناسبی که در پروژه‌های شهری انجام داده، توانسته است گام‌های بلندی در مسیر تحقق عدالت اجتماعی و اشتغال جوانان بردارد.

کازرونی افزود: با وجود آن که زمان کوتاهی از شروع فعالیت بانک شهر می‌گذرد اما این بانک توانسته خدمات بسیار شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و خود را به‌عنوان یک بانک شهروندمدار مطرح کند.

نماینده مردم البرز در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اساس تشکیل بانک، جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و به کارگیری آن در کارهای کلان است، عنوان کرد: بانک شهر با جمع‌آوری سرمایه شهروندان توانسته به عمران و آبادانی شهرهای آنها کمک کند .

وی تاکید کرد: بانک شهر در حال حاضر تکیه‌گاه بسیار محکمی برای شهر و شهروندان است و نقش این بانک در تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرهای مختلف بی‌بدیل است.

 کازرونی در ادامه گفت: خوشبختانه این بانک منابع خود را در اختیار همه شهرداری‌های شهرهای کشور قرار داده و از آنها حمایت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha