• شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 96043117710
  • خبرنگار : 71429

رییس کل دادگستری استان اردبیل:

منتظر نظریه تکمیلی پزشکی قانونی درباره علت تامه قتل «آتنا» هستیم

منتظر نظریه تکمیلی پزشکی قانونی درباره علت تامه قتل «آتنا» هستیم

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هنوز نظریه تکمیلی پزشکی قانونی پیرامون علت تامه قتل آتنا به دست‌مان نرسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قاصدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی، اظهار کرد: نظریه اولیه پزشکی قانونی برای ما ارسال شد، ولی نظریه تکمیلی پزشکی قانونی درباره علت تامه قتل به دستمان نرسیده است.

وی افزود: هر زمان که نظریه پزشکی قانونی به دستمان برسد، کیفرخواست پرونده صادر می شود.

بر اساس این گزارش، رییس کل دادگستری استان اردبیل 28 تیرماه با اشاره به اعتراف‌های قاتل آتنا به جرائم دیگر به ایسنا گفته بود: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی‌شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است.

وی یادآور شد: پرونده قتل آتنا اصلانی در مرحله تحقیقات تکمیلی است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد: سعی می‌کنیم در اولین فرصت تحقیقات را کامل کرده و برای اجرای مجازات اقدام کنیم.

وی با اشاره به اعتراف‌های قاتل آتنا به موارد دیگر عنوان کرد: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی‌شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است، بقیه مطالب در زمان خود رسیدگی خواهد شد.

آتنا اصلانی کودک 7 ساله اهل پارس آباد مغان حدود یک ماه پیش برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه بازنگشت تا این‌که حدود 10 روز پیش پلیس جسد او را در خانه مظنونی که بازداشت شده بود، پیدا کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۱ ۱۴:۱۴

ديگه كي ميخوان حكم اجرا كنند

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۰۲:۰۷

معلوم نیست دقیقا بر سر دختر بچه معصوم چی اومده چقدر زجر کشیده...وای خدا...اینکه به پدر ومادر آتنا اجازه دیدن جسد آتنا را ندادند حتما دلیل خاصی داشته... الهی بمیرم برات آتنا

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۵ ۱۷:۵۲

وای بیچاره اتنا اون طفل معصوم که کاری نکرد اللهی تو اون دنیا کیف کنی حتما جاش تو بهشته

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۵ ۱۴:۵۷

به نظر من اعدام خیلی چیز آسونیه برای این قاتل بی رحم باید او را عذاب کش کنید چاقو بردارید هر دودیقه یه بار یک عضو بدنش را جدا کنید که درس عبرتی شود برای تمام دنیا

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۵ ۱۶:۵۶

اخه یعنی چی یکی به بچه معصوم تجاوزکنه بعد به بدترین شکل بکشتش اخرم بگن که دیه روبدن بعداعدام کنیم میخوام بدونم تجاوز یه جرمه وقتل یه جرم حالا بماندکه چقدردختربیچاره وزجرداده این خانواده بیچاره اگرپول داشتن دستفروشی نمیکردن خدایاااااا یکم انصاف بده به مسئولین این مملکت بمیرم واسه پدرومادرت که انقدردارن زجرمیکشن

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۰۷ ۱۷:۳۰

باید حبس ابد بدن تو بند ارازل اوباش بدترین جای ایران تو بند ارزال باهاش تسویه حساب بشه .اونا خودشون میدونن اینو چیکار کنن این حیوونو بخدا مرگ و اعدام کمشه دل من که اروم نمیشه .

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۰ ۰۱:۱۴

قتل آتنا یک فاجعه بزرگ است جزییات پرونده قتل آتنا باید به مردم اطلاع رسانی شود مردم باید بدانند بر سر دختر بچه معصوم چه آمده. آتنا عزیز همه مردم ایران است همه برای آتنا اشک می ریزند. قاتل آتنا همانطور که آتنا را کشته باید کشته شود اعدام با طناب دار برای این قاتل کم است