• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 96050100058
  • خبرنگار : 71588

درخواست لیبرمن از عباس برای محکوم کردن عملیات "حلمیش"/تماس تلفنی هنیه با پدر مجری عملیات

درخواست لیبرمن از عباس برای محکوم کردن عملیات "حلمیش"/تماس تلفنی هنیه با پدر مجری عملیات

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از محمود عباس خواست عملیات مقامتی "حلمیش" را که منجر به هلاکت سه صهیونیست شد، محکوم کند.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی گزارش داد، آویگدور لیبرمن روز شنبه در جریان بازدید از شهرک "حلمیش" و محل اجرای عملیات مقاومتی روز جمعه تصریح کرد: ما از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان می‌خواهیم به صراحت این جنایت هولناک را که جمعه شب در جریان صرف شام برای یک خانواده بی‌گناه روی داد، محکوم کند.

هنیه: عملیات عمر العبد واکنشی به تجاوزات صهیونیستی به مسجد الاقصی است

این در حالی است که رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در تماس تلفنی با پدر مجری عملیات "حلمیش" تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه "عمر العبد" واکنشی به تجاوزات دشمن صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه شامگاه شنبه ضمن تمجید از عملیات شهادت طلبانه عمر العبد اعلام کرد که این عملیات واکنشی به تجاوزات دشمن صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی و قتل فرزندان ملت فلسطین در جریان راهپیمایی‌های "جمعه خشم" است.

هنیه خاطرنشان ساخت که عمر العبد فرزند نیکی از فرزندان ملت فلسطین بود و حماس در کنار خانواده وی خواهد بود؛ چرا که سر امت را بلند کرده و با عملیات خود نشان داده است که خون شهدا هدر نخواهد رفت و ملت فلسطین تعداد زیادی از قهرمانان و مبارزان را در داخل خود دارد.

در جریان عملیات شهادت طلبانه العبد در شهرک "حلمیش" واقع در اراضی رام الله، سه شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر زخمی شد.

وی در وصیتنامه خود قبل از اجرای عملیات که در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی "فیس‌بوک" منتشر کرده بود، اعلام کرد که عملیاتش واکنشی به تجاوزات رژیم صهیونیستی و بستن مسجد الاقصی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha