• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 96052213670
  • خبرنگار : 71541

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز یکشنبه

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز یکشنبه

«پراید بازنشسته می‌شود»، «ایران از کمپانی ایرباس بالگرد می‌خرد»، «دولت از تفکیک وزارتخانه‌ها منصرف نشد»،‌ «قیمت‌های جدید از بازار سکه و ارز»، « صادرات خرمای ایرانی به ۷۲ کشور»، «تعلق سنوات به کارگران در صورت ترک کار»، «ادامه پرداخت وجوه تا ۲۰۰ میلیون فرشتگان» و «آخرین خبرها از تاسیس ایرلاین‌های جدید»،« واگذاری رسیدگی به سفیدبالک‌ها به شهرداری» و ... از جمله تیتر اخبار و گزارش‌های امروز اداره اقتصادی ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، ‌برخی از اخبار اقتصادی امروز - یکشنبه - در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

پیگیری ایسنا نتیجه داد؛ پراید بازنشسته می‌شود

اوایل سال گذشته بود که ایسنا برای اولین بار مطرح کرد که براساس آیین‌نامه مصوب وزارت صنایع و معادن وقت، ادامه تولید دو خودروی پراید و پژو ۴۰۵ از ابتدای سال ۱۳۹۵ ممنوع بوده و تولید این خودروها باید متوقف شود.

طیب‌نیا: تغییر وزیر اقتصاد شاید به دلیل ایجاد انسجام در تیم اقتصادی باشد

وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت یازدهم درباره تغییر وزیر در دولت دوازدهم، گفت: شاید دلیل تغییر وزیر اقتصاد در دولت دوازدهم ایجاد انسجام و هماهنگی تیم اقتصادی است.

ایران از کمپانی ایرباس بالگرد می‌خرد

ایران در حال گفت‌وگو برای خرید ۴۸ فروند بالگرد تولیدی شرکت ایرباس است.

کرباسیان: شرایط اقتصادی سخت است؛ هتل پنج ستاره دعوت نشدیم

وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر شکل‌گیری شورای مشورتی وزارت اقتصاد و بخش خصوصی، گفت: شرایط اقتصادی سخت است؛ به هتل پنج ستاره دعوت نشدیم.

تثبیت نرخ ۳۹ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی تمامی ارزهای موجود در مرکز مبادلات ارزی را ثابت نگه داشت.

جدیدترین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز

در بازار امروز - یکشنبه - یورو با ۱۶ تومان کاهش ۴۵۶۰ تومان عرضه می‌شود و سکه تمام طرح جدید با ۴۰۰۰ تومان کاهش یک میلیون و ۲۲۲ هزار تومان قیمت دارد.

ادامه پرداخت وجوه تا ۲۰۰ میلیون فرشتگان/ برخی‌حساب‌ها همچنان مسدود است

در حالی امروز-یک‌شنبه- مهلت آخر برای مراجعه سپرده‌گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تعاونی منحله فرشتگان است که فعلا پایانی برای آن تعریف نشده و مشمولین می‌توانند به روال مراجعه خود ادامه دهند.

هشدار به علاقه‌مندان کاشت مو!

رییس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه با اشاره به تعطیلی برخی مراکز غیرمجازی که در حوزه کاشت مو فعالیت داشتند، تاکید کرد: لازم است پیش از انجام چنین عملی افراد اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کنند.

مهم‌ترین خواسته صنعتگران از شریعتمداری

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خواستار حل مشکلات بانکی واحدهای تولیدی و نیز رسیدگی به وضعیت معادن در دولت دوازدهم شد.

تولید پودرهای شوینده آب رفت

تولید پودرهای شوینده در سال ۱۳۹۵ به کمترین حد آن در سال‌های گذشته رسیده است.

تعلق سنوات به کارگران در صورت ترک کار

یک کارشناس حقوق کسب و کار گفت: سنوات یا مزایای پایان کار مبلغی است معادل یک ماه آخرین حقوق دریافتی کارگران که کارفرمایان مکلفند در صورت خاتمه قرارداد به هریک از طرق مندرج در ماده ۲۱ قانون کار به آنها پرداخت کنند.

ایران به ۷۲ کشور خرما صادر می‌کند/ پاکستان بزرگ‌ترین مشتری

آمار گمرک حاکی از آن است که ایران در چهار ماهه نخست سال جاری حدود ۸۰ میلیون دلار از انواع خرما را به ۷۲ کشور جهان صادر کرده است.

جزئیات افزایش صادرات گاز به روزانه ۱۹۵میلیون مترمکعب تا ۳سال دیگر

ایران به عنوان بزرگ‌ترین دارنده مخازن گازی جهان قدم جدی خود را برای صادرات گاز طبیعی برداشته است، به طوریکه میزان صادرات گاز طبیعی از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۶ بیش از دو برابر رشد داشته و از ۳۰ میلیون مترمکعب در روز در سال ۱۳۹۴ به ۷۸ میلیون مترمکعب در روز تا پایان سال ۱۳۹۶ خواهد رسید. بر اساس برنامه ریزی وزارت نفت، میزان صادرات گاز طبیعی تا پایان سال ۱۳۹۹ به ۱۹۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

آخرین خبرها از تاسیس ایرلاین‌های جدید

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی جدید توانسته‌اند موافقت اصولی برای آغاز به کار خود را دریافت کند، اظهار کرد: مرحله بعدی برای این ایرلاین‌ها خرید و وارد کردن هواپیماهای مورد نیاز است.

دولت از تفکیک وزارتخانه‌ها منصرف نشد

در حالی برخی مقامات مسئول اعلام کرده‌اند که ظاهرا دولت از تفکیک وزارتخانه‌ها منصرف شده که در این رابطه رئیس سازمان اداری و استخدامی عنوان می‌کند که دولت تصمیمی در این‌باره نگرفته و منصرف نشده است.

مخالفت شریعتمداری با تفکیک وزارتخانه‌ها

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت درباره ادغام و تفکیک وزارتخانه‌ها گفت: اگر قرار باشد دولت بنگاهداری کند باید چندین و چند وزارتخانه داشته باشد در این صورت باید وزارت صنایع و معادن و بازرگانی را احیا کرد. در حالیکه این هدف نیست بلکه می خواهیم امور دولتی را به بخش خصوصی واقعی واگذار کنیم نه اینکه بنگاه ها را از وزارت صنعت بگیریم و به وزارت دفاع و رفاه بدهیم.

چرا شنا و قایقرانی در سد ممنوع است؟

دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران ضمن هشدار به مردم نسبت به شنا کردن در سدهای کشور، گفت: طی ۲۰ روز ابتدای مردادماه دو تن از شهروندان در سدهای تهران و البرز به همین دلیل جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha