• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 96060100619
  • خبرنگار : 71474

ایسنا پس از تاخیرهای امروز بررسی کرد

آخرین وضعیت پروازها در فرودگاه امام (ره) و مهرآباد

آخرین وضعیت پروازها در فرودگاه امام (ره) و مهرآباد

پس از تاخیرهای به وجود آمده در برخی از برنامه های پروازی امروز به دلیل آنچه که از سوی شرکت فرودگاه‌ها "بروزرسانی سیستم مدیریت آسمان کشور" اعلام شده، شرایط در دو فرودگاه اصلی پایتخت عادی است.

به گزارش ایسنا، پیگیری‌ها از فرودگاه مهرآباد نشان می‌دهد پس از تاخیر نسبتا کوتاهی که در عملیات پروازی این فرودگاه اتفاق افتاد، در حال حاضر تمام برنامه‌های پروازی طبق روال عادی جریان دارد. هر چند با توجه به گستردگی تعداد پروازهای فرودگاه مهرآباد، حتی تاخیر چند دقیقه‌ای در برنامه پروازی نیز می‌تواند تا انتهای امروز روی برخی از برنامه‌ها تاثیر منفی بگذارد اما در جریان اصلی برنامه‌های پروازی هیچ اختلالی وجود ندارد و پروازها طبق برنامه های از پیش تعیین شده ادامه دارد.

کاشانی، مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اعلام کرد: در حال حاضر هیچ اشکالی در برنامه های پروازی فرودگاه امام خمینی وجود ندارد.

به گفته وی هر چند در تعدادی از پروازهای امروز چند دقیقه ای تاخیر ایجاد شد اما در حال حاضر فرودگاه طبق برنامه و زمان‌بندی خود فعال است و هیچ پروازی با تاخیر حاصل از بروزرسانی سیستم مواجه نیست.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردند به دلیل بروزرسانی سیستم، ناوبری کشور تعدادی از پروازهای امروز با تاخیر انجام خواهند شد.

همچنین سازمان هواپیمایی کشور رسما اعلام کرد: بعضی خبرهای منتشره درباره توقف همه پروازهای کشور به هیچ عنوان صحت ندارد و در پروازهایی که با تاخیر مواجه شده‌اند نیز اطلاع‌رسانی دقیقی به مسافران صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۱ ۱۷:۴۶

درود. لطفا در مورد این مساله که اطلاعات مسافران ایرانی بدون رضایت و اطلاعشون (مثل ایمیل) به شرکت های آمریکایی فروخته میشه بنویسین. بنده در سایت tripit.com عضو هستم. وقتی که از یکی از خطوط هوایی داخلی که سیستم رزوشون لیزیون (گابریل) هست بلیتی خریداری می‌کنم از طرف این سایت برای من ایمیل تبلیغاتی ارسال میشه که خب حالا بیا هتل رو با ما رزرو کن یا اپ ما رو دانلود کن و ادامه سفرتو برنامه ریزی کن.

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۱ ۱۹:۵۶

با سلام قطعی سیستم به دلیل به روز رسانی سامانه پروازی نبوده چرا که هنوز این سیستم خریداری نشده و در صورت عدم برخورد با تحریم های آتی ممکن است طی سه سال آتی خریداری و نصب شود. عنوان شدن این موضوع کذب محض می باشد. اتفاق امروز به دلیل بروز قطعی در جریان برق سامانه های مرکز کنترل و در بخش هسته مراقبت پرواز رخ داده که متاسفانه رسیدگی به این سامانه به دلیل سرگرم بودن مدیران ارشد اداره کل ارتباطات و ناوبری به مسافرت های خارجی و عدم توجه به ساده ترین اصول نگهداری سامانه های برق رخ داد.... مدت هاست بخش برق مرکز کنترل مغفول مانده. ضمنا نگهداری ژنراتورها و برق شهری با رقم های هنگفت به شرکت هایی واگذار شده که مدیریت این شرکت ها سال های قبل از جمله مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها بوده اند. امروز اگر اتفاقی نیوفتاد خدا با ما بود

avatar
۱۳۹۶-۰۶-۰۲ ۰۸:۵۹

با سلام پرواز دیروز ساعت 14:20 کرمانشاه به تهران با 5 ساعت تاخیر انجام شد و هیچ کدام از مسیولین فرودگاه پاسخی برای آن نداشتند.