• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96060201048
  • منبع : جمعیت هلال احمر

ضیائی در مراسم افتتاح ساختمان اداری_امدادی خیرساز شهرستان سرخه:

23 پروژه بزرگ هلال احمر در هفته دولت افتتاح می شود

23 پروژه بزرگ هلال احمر در هفته دولت افتتاح می شود

ساختمان اداری_امدادی خیرساز شهرستان سرخه همزمان با آغاز هفته دولت با حضور وزیر دادگستری؛ به عنوان نماینده دولت پروژه های استان، رئیس جمعیت هلال احمر، استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید امیرمحسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم افتتاح ساختمان اداری_امدادی خیرساز سردار شهید شکراللهی شهرستان سرخه با تاکید بر ضرورت بهره برداری از ظرفیت مهم خیرین در رساندن کشور به استاندارد وجود 3000 پایگاه، گفت: ساختمان اداری_امدادی خیرساز شهرستان سرخه با پشتیبانی خوب هلال احمر و حمایت خیر پروژه با توجه به ضرورت استان برای توسعه خدمات امدادی، در زمان محدود 2 سال به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث این ساختمان در سال 93 به زمین خورده است، تصریح کرد: این پروژه اکنون در کمترین زمان ممکن و پس از 2 سال آماده بهره برداری و خدمت رسانی به هموطنان در استان سمنان است.

ضرورت تلاش برای دستیابی به استاندارد مطلوب پایگاه های امدادی در کشور


ضیائی با اشاره به اینکه استاندارد مطلوب؛ وجود 3000پایگاه امدادی در کشور است، اظهار کرد: هم اکنون یکهزار پایگاه ثابت امدادی در کشور فعال است و لذا با توجه به ضرورت کاهش خطرات حوادث جاده‌ای و مرگ و میر حاصل از آن؛ باید توجه همه را به ضرورت کمک به توسعه پایگاه های امدادی در کشور جلب کرد.

توسعه پایگاه های امدادی در محورهای مواصلاتی خطرپذیر و پرتردد در اولویت است


رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه توسعه پایگاه های امدادی در محورهای مواصلاتی خطرپذیر و پرتردد در اولویت است، گفت: با توجه به محدودیت منابع که قطعا بر روند توسعه پایگاه ها نیز تاثیرگذار خواهد بود؛ در صددیم تا از ظرفیت خوب خیرین و مشارکت آنها در ساخت و توسعه پایگاه های امدادی بهره ببریم.
وی افزود: به علاوه در استان هایی که امکان استفاده از ظرفیت ها و منابع استانی به منظور توسعه و احداث پایگاه های امدادی؛ وجود داشته باشد؛ هلال احمر نیز آماده است تا تجهیز آن پایگاه ها را بر عهده بگیرد.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر ضیائی گفت: 23 پروژه بزرگ هلال احمر در سطح کشور، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
ساختمان اداری_امدادی شهرستان سرخه که ساخت آن از سال 93 و با کمک خیر شهرستان سرخه؛ پدر سردار شهید شکراللهی در مساحت 418 مترمربع آغاز شد، در سه طبقه شامل پارکینگ، اتاق کشیک، انبار، سالن آموزش و نمازخانه افتتاح و از خیرین و دست اندرکاران راه اندازی این پروژه تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha