• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 96062112245
  • خبرنگار : 71473

بسته اخبار اقتصادی در روز سه‌شنبه

بسته اخبار اقتصادی در روز سه‌شنبه

"کار پلاسکو به ریاست جمهوری کشید"، "امروز؛ رونمایی از محصولات جدید اپل"، "مخابرات ایران دیجیتالی می‌شود؟"، "رکورد مصرف بنزین شکسته شد"، "سکه ارزان شد؛ دلار گران"، "تولید خودروهای تجاری سرعت می‌گیرد"، "جزئیات یک پرونده قاچاق پوشاک"، "دلالان سپرده چه کسانی هستند؟" و "وعده شریعتمداری برای تثبیت تعرفه‌های تجاری" از جمله مهمترین عناوین امروز اخبار و گزارش‌های ادراه اقتصادی ایسنا است.

برخی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز - سه شنبه- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

تحولات قیمتی ۱۱ گروه کالای خوراکی

تازه‌ترین گزارش از تحولات قیمتی کالاهای خوراکی حاکی از آن است که در بین ۱۱ گروه اصلی تنها یک مورد گرانی ثبت شده است. مابقی کالاها یا تغییر قیمتی نداشته و یا اندکی ارزان شده‌اند.

کار پلاسکو به ریاست جمهوری کشید

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان از قرار تنظیم جلسه ای میان اهالی پلاسکو با مسئولان ریاست جمهوری خبر داد.

امروز؛ رونمایی از محصولات جدید اپل

مراسم معرفی و رونمایی محصولات جدید اپل، امروز ( ۱۲ سپتامبر) در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

مخابرات ایران دیجیتالی می‌شود؟

دیجیتالی کردن فرآیندها برای تسهیل انجام امور همواره مورد توجه است و سازمان‌های متعدد با ارائه خدمات دیجیتالی از جمله فراهم کردن پلت‌فرم و وب‌سایت‌ و نرم‌افزار در جهت کاهش مراجعه حضوری مشتریان و ارائه خدمات در هر زمان و مکانی گام برمی‌دارند.

رکورد مصرف بنزین شکسته شد

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از رکوردشکنی مصرف بنزین در سال جاری در ۱۶ شهریورماه با میزان ۱۰۴.۷ میلیون لیتر خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در راستای تامین سوخت برای بازگشت حجاج، آغاز سال تحصیلی و ماه محرم در نظر گرفته شده است.

سکه ارزان شد؛ دلار گران

در بازار امروز - سه‌شنبه - سکه تمام طرح جدید در ادامه روند کاهشی خود، امروز هم ۳۰۰۰ تومان ارزان شد اما دلار افزایش 16 تومانی قیمت را تجربه کرده و مجددا به کانال ۳۹۰۰ تومان برگشت.

تولید خودروهای تجاری سرعت می‌گیرد

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تولید خودروهای تجاری به مرور افزایش یافته و در سال ۱۴۰۴ به سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه می‌رسد.

جزئیات یک پرونده قاچاق پوشاک

گمرک ایران اعلام کرد که روزانه حدود ۱۰ هزار محموله به ظن قاچاق توقیف و مورد استعلام قرار می‌گیرد.

دلالان سپرده چه کسانی هستند؟

یکی از موسسات اعتباری غیرمجاز که مدتی است نمی‌تواند پاسخگوی درخواست سپرده‌گذاران خود باشد، اکنون سپرده‌های آن به محلی برای دلالی و سودآوری عده‌ای تبدیل شده است؛ جایی که در سویی از آن برخی سپرده‌گذاران ناچارند برای رهایی از تنگنای مالی و وضعیتی که گرفتارش شده‌اند به وسوسه خریداران پاسخ داده و سرمایه خود را با قیمت پایین‌تر بفروشند.

وعده شریعتمداری برای تثبیت تعرفه‌های تجاری

رئیس اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: وزیر جدید صنعت وعده داده است که تعرفه‌ها در چهار سال آینده تغییری نخواهد کرد و تغییرات تنها در ضرورت‌های خاص اتفاق می افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha