• یکشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 96070201224
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فیلمبرداری "ستاره های عاشقی" از آبان ماه

فیلمبرداری "ستاره های عاشقی" از آبان ماه

ایسنا/اصفهان کارگردان و نویسنده سریال "ستاره‌های عاشقی" گفت: این سریال در ایام نوروز 97 از شبکه اصفهان پخش خواهد شد و در 13 قسمت به بررسی مشاغل کاذب به عنوان بزرگترین آسیب اقتصاد مقاومتی، خواهد پرداخت.

سید میلاد بنی طبا در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به سریال ستاره‌های عاشقی که قرار است نوروز 1397 از شبکه اصفهان پخش شود، اظهار کرد: این سریال پیرامون زندگی پرویز است که به خاطر مشکلاتی باید تا یک ماه آینده مبلغی پول فراهم کند به همین دلیل با دوستش شهاب به دنبال شغل‌هایی می‌رود تا بتواند درآمد زودهنگام کسب کند....

وی افزود: پرویز و شهاب در هر یک از 13 قسمت این سریال یکی از مشاغل کاذب را امتحان می‌کنند، اما در همه آنها شکست می‌خورند تا در قسمت آخر با پیرمردی وارد مجادله می‌شوند که آنها را به سمت مسیر درست هدایت می‌کند. در این سریال سعی شده 13 شغل کاذب از جمله مجلس گرم کنی، همراه بیمار، شر خری، دلالی و دارو فروشی مورد بررسی قرار گیرد.

کارگردان و نویسنده ستاره‌های عاشقی در رابطه با دلیل نوشتن چنین فیلم نامه‌ای خاطر نشان کرد: در حال حاضر اولویت کشور اقتصاد مقاومتی است، اما کسی توجه نکرده است که چه چیزی بزرگترین ضربه را به آن وارد می‌کند. اکنون مشاغل کاذب به طور کامل در تهران شایع شده‌اند و در حال کشیده شدن به بقیه شهرها نیز است. این موضوع یک زنگ خطر بزرگ بود به همین دلیل تصمیم گرفتم تا با درون مایه طنز لطیف اجتماعی به آن بپردازم.

بنی طبا با بیان اینکه اکنون در بخش پیش تولید فیلم هستیم، افزود: این سریال به سفارش صدا و سیمای اصفهان ساخته می‌شود و فیلمبرداری آن از آبان ماه آغاز خواهد شد. 80 درصد آن در کاشان، 10 درصد در اصفهان و 10 درصد باقی مانده نیز در تهران جلوی دوربین خواهد رفت و در ایام نوروز از شبکه اصفهان پخش خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سوال که بودجه کافی برای ساخت فیلم در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: پروژه با سرمایه گذاری تهیه کننده انجام می شود. اخیرا به دلیل مشکلات مالی سازمان، فیلم سازی با رکود مواجه شده و صدا و سیمای اصفهان 3-4 سال است که تولید سریال نداشته است.

بنی طبا در همین رابطه افزود: برای ساخت ستاره‌های عاشقی قرار بر حمایت دو طرفه است و با همکاری اسپانسر به دنبال ساخت سریالی با درجه کیفی خوب هستیم. این سریال چون در نوروز پخش خواهد شد رقیبان سرسختی همچون سریال پایتخت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، سریال ستاره‌های عاشقی با نویسندگی و کارگردانی سید میلاد بنی طبا و تهیه کنندگی سید علیرضا راستی در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید و در ایام نوروز از شبکه اصفهان به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha