به گزارش ایسنا، علیرضا جاوید با بیان اینکه یکی از روشهای تبادل پیام، استفاده از فضاهای عمومی شهر مانند فضاهای تبلیغاتی است که در اختیار سازمان زیباسازی قرار دارد، ادامه داد: با این اتفاق محیط عمومی شهر مناسب با آن رویدادها تحت تاثیر اطلاع رسانیها و انتقال پیام قرار میگیرد.
معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران در مناسبتهای مختلف مذهبی و ملی و رویدادهایی که در تقویم های سالانه است تاکنون امکان اطلاع رسانی و تبادل پیام ها را به خوبی فراهم کرده است.
به گفته وی، با توجه به پیشرفتهای تکنولوژی میتوانیم در آینده به راهکارهای جدیدی در استفاده از فناوریهای مدرن و نوین در استفاده بهتر از محیط شهری برای انتقال معانی، پیامها و اطلاع رسانی بین مدیریت شهری و مردم برسیم.
بر اساس گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، معاون فنی و عمران شهرداری تهران باتاکید براینکه برگزاری کمیپنهایی نظیر آنچه برای عاشورا و تاسوعای حسینی برگزار شد باعث می شود تمرکز مدیریت شهری در مناسبتهای خاص بر موضوع بیشتر شود، گفت: انتقال پیام و معانی در یک موضوع مشخص میتواند به تدریج در تغییر نگاه شهروندان و جلب توجه آنها به آن مفهوم و تصویر موثر باشد.
انتهای پیام
نظرات