• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۳۹۶ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96070402745
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید نماینده شاهرود بر لزوم تسریع در پرداخت طلب گندمکاران

تاکید نماینده شاهرود بر لزوم تسریع در پرداخت طلب گندمکاران

ایسنا/سمنان نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بر لزوم پرداخت طلب گندم کاران تاکید کرد و گفت: جهت تسریع در بازپرداخت وجوه گندم کشاورزان با توجه به اینکه فصل کشت مجدد فرا رسیده، اقدامات اصولی تدارک دیده شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر این نماینده، سیدحسن حسینی شاهرودی در نشست علنی امروز از رئیس‌جمهور خواست با معرفی دو وزیر علوم و نیرو، ایجاد ثبات و آرامش و پیگیری مأموریت های حیاتی و کلان این دو وزارتخانه فراهم شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: باید جهت رفع موانع زیست محیطی معادن شهرستان شاهرود و میامی از جمله معادن پتاس و مس که با فعال شدن آنان می توان بیکاری در استان را رفع کرد اقدامات مناسبی تدارک دیده شود.

وی همچنین در تذکری خطاب به وزیر کشور افزود: چرا شرق استان با تمام توانمندی نیروی انسانی و جمعیت بالای 50 درصدی شرق استان سهمی از مدیریت استان را ندارد.

وی در تذکری دیگر به وزیر کشاورزی تصریح کرد: جهت تسریع در بازپرداخت وجوه گندم کشاورزان با توجه به اینکه فصل کشت مجدد فرا رسیده اقدامات اصولی تدارک دیده شود زیرا کشاورزان به این مبالغ نیاز دارند و از طرفی دیگر بانک‌ها به کشاورزان فشار می‌آورند که وام‌های دریافتی شان را تسویه کنند.

حسینی شاهرودی همچنین در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: جهت پرداخت خسارت به باغداران انگور، انار و انجیر در استان سمنان خصوصا در شهرستان شاهرود که از جانب ستاد حوادث غیرمترقبه وام تصویب شده است و مدیریت بحران کشور نیز به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرده امیدواریم این رقم به عنوان وام تخصیص داده شود.

وی همچنین از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست، جهت پیگیری پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان صندوق فولاد و ذغال سنگ البرز شرقی که در شرایط بسیار سخت به این مرز و بوم خدمت کرده اند اقدامات اساسی انجام شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، همچنین ضمن تشکر از وزارت نیرو جهت ابلاغ برای اجرایی شدن طرح مجتمع آبرسانی 12 روستای کالپوش خواستار تسریع در تخصیص و ابلاغ اعتبار اجرایی مجتمع شد و یادآور شد: بنده تقاضای تجدیدنظر درباره تخصیص آب سد کالپوش را دارم زیرا تخصیص دوازده و نیم میلیون مترمکعبی به 6 میلیون مترمکعب کاهش یافته است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha