• شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96072211886
  • خبرنگار : 71431

حضور 29 کشور در نمایشگاه ایپاس 2017

حضور 29 کشور در نمایشگاه ایپاس 2017

مدیرعامل شرکت ناجی پاس جزئیات برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایپاس» را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا علی آبادی در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی که صبح امروز در محل این شرکت برگزار شد، گفت: این نمایشگاه از روز دوشنبه در مصلی تهران آغاز به کار خواهد کرد و به مدت چهار روز جدیدترین لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی به نمایش گذاشته خواهد شد.

علی آبادی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و ارتقای توانمندی و فناوری پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی، حمایت از نخبگان و مخترعان تجهیزات پلیسی، پتانسیل‌های بالقوه و آشنایی با منابع تولید و مصرف از جمله دیگر اهداف این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت ناجی درباره اینکه چه تعداد از شرکت‌ها در این نمایشگاه حضور دارند؟ گفت: 350 شرکت داخلی و خارجی در 50 هزار متر مربع از مساحت این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه 15 هزار متر مربع از فضای مصلی غرفه بندی شده و در اختیار این شرکت‌ها قرار گرفته‌ است، خاطرنشان کرد: همچنین 29 کشور در این نمایشگاه محصولات و تجهیزات خود را به نمایش خواهند گذاشت. از آثار 37 تیم نخبگان نیز در بخش مخترعین رونمایی شده و حمایت خواهد شد.

علی آبادی برگزاری نشست‌های تخصصی ایمنی و امنیتی را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برشمرد و گفت: در همین راستا 10 نشست تخصصی طی این مدت در نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار طرح نرم افزار و رجیستری موبایل در نمایشگاه برقرار می‌شود گفت: برای این نمایشگاه 79 اختراع ثبت شده است و در این نمایشگاه توجه ویژه‌ای به محصولات و دانش تولید داخل شده است و بر ضرورت حمایت از محصولات تولید بومی و تولید کنندگان داخلی تاکید داریم به طوریکه بیش از 450 نوع کالا و محصول در حوزه ایمنی و امنیتی که 100 درصد آن در داخل کشور تولید شده، در این نمایشگاه مورد نیاز ماست.

وی با بیان اینکه بیش از 25 درصد محصولات نمایشگاه تولید داخل است، گفت: بخشی دیگر از محصولات نیز با مشارکت شرکت‌های داخلی انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha