• دوشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96080804783
  • خبرنگار : 71552

تاکید بر برخورد قانونی با مربی‌ متجاوز و کلاهبردار در یزد

تاکید بر برخورد قانونی با مربی‌ متجاوز و کلاهبردار در یزد

رییس فدراسیون اسکیت می گوید برای فردی که خود را به عنوان مربی یزد معرفی کرده است و کلاهبرداری و تعرض به خانواده های یزدی داشته است پرونده تشکیل می شود و تا زمانی که به نتیجه نرسد از این موضوع کوتاه نخواهیم آمد.

رییس فدراسیون اسکیت با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مورد مربی خاطی شهر یزد اظهار کرد: این مربی اصالتاً یزدی نیست و فروشنده لوازم ورزشی در یزد بوده و اخیراً به عنوان مربی وارد اسکیت شده و مشکلاتی را برای این مجموعه و رشته به وجود آورده است. او در پارکی در ابتدای جاده یزد ـ شیراز چند خانواده را دور خود جمع کرده است و هم از نظر مالی و هم موارد دیگر کلاهبرداری کرده است.

او در ادامه گفت: ما وظیفه خود می دانیم با این فرد خاطی برخورد جدی کنیم. در قوه قضاییه تشکیل پرونده خواهیم داد چون این فرد با نام اسکیت تخلفاتی را انجام داده است و از خانواده ها کلاهبرداری کرده است. این اتفاق در یک محیط ورزشی بسیار ناخوشایند است و ما به عنوان متولیان این امر بایستی پاسخگوی مردم باشیم. این اتفاق در استان دارالمومنین رخ داده است که باید پیگیری جدی شود.

محمدرضایی در ادامه گفت: صبح امروز با حراست وزارت ورزش هماهنگ کردم، مسئولین محترم حراست نیز به من دستور دادند تا تعیین تکلیف این موضوع به طور جدی ادامه دهیم. او از حیثیت ورزش اسکیت سوء استفاده کرده است. ما باید از این موضوع دفاع کنیم. به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

رییس فدراسیون اسکیت خاطرنشان کرد: بحث امنیتی و حیثیتی است زیرا این فرد خاطی خود را یزدی معرفی کرده و به فرهنگ و شعور مردم این شهر توهین شده است. صددرصد پیگیری می کنیم و تا زمانیکه این لکه ننگ از روی زمین برداشته نشود کوتاه نخواهیم آمد.  

رییس هیات یزد صادق طهماسبی نیز با حضور خود در غرفه ایسنا در مورد این مربی خاطی، خاطرنشان کرد: این مربی به عنوان مربی باشگاه آریااسکیت یزد خود را معرفی کرده است. ما سال گذشته برای این مربی کمیته انضباطی تشکیل دادیم تا در مورد اخاذی و کلاهبرداری اش بررسی کنیم. او هیچگونه ارتباطی با هیات اسکیت استان یزد نداشته است.

طهماسبی در ادامه افزود: این فرد هیچ مدرک قانونی نداشته، سالنی هم در اختیارش نبوده است و سال گذشته هم همانطور که گفتم به خاطر گران فروشی به کمیته انضباطی فرا خوانده شده است. او حتی گاهی خود را به عنوان مربی تیم ملی معرفی کرده است. ما به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم. باید هر چه سریعتر تشکیل پرونده شود و تحت پیگیرد قانونی قرار بگیرد. مسئولان امنیتی باید سریعا او را دستگیر کنند چون این شخص فعلا فراری است.

رییس فدراسیون اسکیت گفت: از صنف اسکیت سو استفاده شده است و باید با این فرد به شدت برخورد شود تا درس عبرتی برای سایرین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha