• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۶ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 96092916226
  • منبع : دیوان عالی کشور

حکم اعدام قاتل بنیتا در دیوان عالی کشور ابرام شد

حکم اعدام قاتل بنیتا در دیوان عالی کشور ابرام شد

حکم اعدام قاتل بنیتا دختر هشت ماهه ربوده شده توسط سارقان خودرو در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور ابرام (تایید) و پرونده به دادگستری تهران ارجاع شد.

به گزارش ایسنا، چندی قبل رئیس کل دادگستری تهران گفته بود که متهم ردیف اول و دوم این پرونده به حکم اعتراض کرده‌اند و در نهایت پرونده با توجه به اعتراضات به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

٢٩ تیرماه خبر گم شدن کودک هشت ماه به نام بنیتا و صدای لرزان مادری که از مردم تقاضای کمک می‌کرد در فضای مجازی دست به دست شد. هشت روز از این ماجرا گذشت در حالی که تلاش‌های پدر و مادر و اعضای فامیل و پلیس آگاهی بی نتیجه مانده بود، خبری تلخ مبنی بر فوت کودک هشت ماه در رسانه‌ها پیچید.

پس از اعلام موضوع به پلیس، در جریان تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران متوجه رد پای دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو شدند.

با شناسایی مخفیگاه یکی از این سارقان، او اعتراف کرد که خودرو و بچه در اختیار همدستش است. با دستگیری سارق دوم او در بازجویی‌ها منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه پس از روبرو شدن با همدستش لب به اعتراف گشود.

سارق در بازجویی‌ها اعتراف کرد پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان‌های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه‌ها آن را رها کرده است.

ماموران بلافاصله به محل رها کردن خودرو در محله‌ای خلوت رفته و با جسد بنیتای هشت ماهه که به دلیل گرما، تشنگی و گرسنگی دچار جمود نعشی شده بود، روبرو شدند.

دادگاه متهمان پرونده بنیتا روزهای 20 و 22 شهریورماه به ریاست قاضی کشکولی برگزارشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۹ ۰۸:۴۸

ابرام شد یعنی چی ؟

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۹ ۰۸:۵۹

ابرام در لغت به معنای اصرار و پافشاری و در اصطلاح حقوق به معنای تایید و استوار کردن حکم در دادگاه مرحله بالاتر (مشخصا دیوان عالی کشور) است.

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۹ ۱۰:۴۱

بااعدام که ریشه این قتل‌ها خشک نمیشه باید ریشه رو خشکوند

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۹ ۱۷:۰۵

جالبه که پلیس بعد از چند روز ماشین را پیدا نکرده و پس از اعتراف متهم تازه تونستند ماشین را پیدا کنند!!!!!!

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۰۱ ۲۲:۱۱

بنظرم نباید اعدام بشن....میدونیدچرا اینادزدبودن نکشتن که....باعث مرگش شدن اما نکشتن.....پلیس کوتاهی کرده بخداپلیسواین دزدان ی اندازه مقصرن

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۹ ۲۱:۵۱

خدا کنه یکی پیدا بشه انقدر از این بزه کاران بکشه و اعدام کنه تا کسی دیگه دنبال این نباشه که بخواد از هر راهی ره صد ساله رو یک شبه بره و ماهم شاهد یا قربانی این چیزها نباشیم

avatar
۱۳۹۶-۱۱-۱۸ ۱۵:۳۴

این مردک شیشه ای خمارمیتونست بچه رو کنارخیابون رها کنه ولی انقدر مواد عقلشو از بین برده بود که دیگه هیچی اینا باید اعدام شه، آدم جرات نکنه یک لحضه ماشینشو رها کنه عجب مملکتی کشورهای عربی مغازشون رها میکنن میرن نماز بعد اینجا اینجوری، هرچند پلیس هم خیلی کم کار کرد و پلیس هم مقصراست چرا ماشین پیدا نکرد با اون همه دوربین سطح شهر، هرچندکه میگن زنگ زدن جای ماشین و بچه رو گفتن، واقعان پلیس باید اینجوری باشه بعدم ماست مالی شه تاسفبار است