• پنجشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98030903944
  • خبرنگار : 30054

آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه به هر شهر کوچکی که وارد شوید، حداقل سه تا چهار آموزشگاه زبان را می‌توانید پیدا کنید. این مسئله می‌تواند علامت خیلی خوبی باشد که بیشتر مردم و به‌ویژه نسل جوان نسبت به گذشته به دنبال تقویت زبان انگلیسی یا دیگر زبان‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان سخن برتر، اما همان‌طور می‌تواند کمی گیج‌کننده هم به نظر برسد. از این لحاظ که پیدا کردن آموزشگاه زبان خوب بین همه این‌ها برای بسیاری سخت شده است.

البته این مسئله در شهرهای کوچک کمی راحت‌تر است. به هر حال آوازه آموزشگاه زبان خوب خیلی سریع در شهر می‌پیچد؛ اما در شهرهای بزرگ قضیه متفاوت است. پیدا کردن یک آموزشگاه خوب و با کیفیت در شهرهای بزرگی مانند تهران خیلی سخت است. البته بعضی از این آموزشگاه‌ها آوازه کشوری دارند؛ اما ممکن است که برای همه چه از نظر مسافت یا ساعت کلاسی در دسترس نباشد. ازاین‌رو به دنبال یک مؤسسه خوب دیگر می‌گردند.

سؤالی که در اینجا پیش می‌آید، چگونه یک آموزشگاه زبان خوب پیدا کنیم. در ادامه ما قصد داریم تا چند روش را برای پیدا کردن یک آموزشگاه زبان با کیفیت مناسب و عالی را بیان کنیم. این روش‌ها برای کسانی که در شهرهای بزرگی مانند تهران زندگی می‌کنند، بیشتر از بقیه باید موردتوجه قرار بگیرد.

روش‌های پیدا کردن آموزشگاه زبان خوب

- جست‌وجو در اینترنت

امروزه بیشتر آموزشگاه‌های زبان به‌ویژه در شهرهای بزرگ دارای سایت هستند. افزایش استفاده از اینترنت و گسترش بحث دیجیتال مارکتینگ باعث شده است تا مدیران برای عقب نماندن از این بستر، برای آموزشگاه خود اقدام به طراحی و تبلیغ در آنجا کنند. شما خیلی راحت می‌توانید با جست‌وجو در اینترنت آموزشگاه زبان مورد نظر خود را پیدا کنید. البته آموزشگاه‌هایی که روی بهینه‌سازی سایت خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند، در لینک اول نمایش داده می‌شود. به هر حال شما نباید همین‌طوری اولین آموزشگاه را انتخاب کنید. ساعت کلاس‌ها، نوع کتاب، نوع متد و از همه مهم‌تر دیگر نظرات زبان آموزان را بررسی کنید.

البته بررسی نظرات دیگران شاید خیلی راه خوبی نباشد؛ اما بعضی از آموزشگاه‌ها برای نشان دادن قدرت آموزش خود از آن‌ها می‌خواهند که به زبان موردنظر صحبت کنند. شما از تسلط فرد روی کتاب ترم تحصیلی می‌توانید متوجه خوب یا بد بودن آموزشگاه شوید. شما با جستجو در اینترنت خصوصاً در فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید متوجه شوید کدام آموزشگاه زبان بهتر است.

- پرسیدن از دوستان و آشنایان

یکی از صادق‌ترین روش‌ها، پرسیدن از دوستان یا آشنایانی است که در یکی از آموزشگاه‌های زبان در حال یادگیری هستند. آن‌ها می‌توانند بهترین منبع شما باشند. از دوستان و آشنایی که به این مسئله خیلی اهمیت می‌دهند، در خصوص کیفیت آموزشگاه زبانشان یا حتی یک آموزشگاه برتر دیگر سوال کنید. مطمئن باشید که آن‌ها بهترین و کامل‌ترین پاسخ را به شما می‌دهند. البته توصیه می‌کنم که فقط به حرف یک نفر اکتفا نکنید. همچنین از شخصی بپرسید که واقعاً در این خصوص تجربه کافی دارد. آن‌هایی که خودشان مدرس زبان هستند، بیشتر از هر چیز دیگری روی کیفیت مؤسسات حساس هستند. پس می‌توانند بهترین منبع برای شما در خصوص پیدا کردن آموزشگاه زبان خوب باشند.

- بررسی تبلیغات

تبلیغات محلی یا تلویزیون و روش‌هایی غیر از سایت می‌توانند منبع دیگری برای پیدا کردن یک مؤسسه خوب باشد. البته این نوع تبلیغات هیچ‌گاه بیان‌کننده کیفیت مؤسسه نیست؛ اما می‌تواند شما را با چندین مؤسسه در نزدیک‌ترین محل خود آشنا کند. از این نوع تبلیغات به‌هیچ‌وجه غافل نشوید. این نکته را در نظر داشته باشید که حتی برترین آموزشگاه‌ها هم ازاین روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. پس مراقب باشید و حواستان را در این خصوص به‌خوبی جمع کنید.

پرسیدن از زبان آموزان

یک روش این است که شما به نزدیک‌ترین یا یکی از معروف‌ترین آموزشگاه‌های زبان مراجعه کنید و در خصوص کیفیت از زبان آموزان آنجا سوال بپرسید. بهتر است که از آن‌ها درباره کیفیت کلی آموزشگاه، به‌روز بودن متد آموزشی، مدت‌زمان بودن آن‌ها در مؤسسه، کیفیت تدریس مدرس و امکانات جانبی آموزشی موجود سوال بپرسید. از چند نفر بپرسید تا بهتر بتوانید اطلاعات جامع‌تری به دست بیاورید. بسیاری از زبان‌آموزانی که در آموزشگاه زبان سخن برتر تحصیل‌کرده‌اند، کلاس خصوصی زبان سخن برتر را به شما پیشنهاد می‌دهند.

- بررسی در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین منابع دیگر شما برای پیدا کردن و بررسی کیفیت آموزشگاه زبان است. در شبکه اجتماعی مانند لینکدین می‌توانید سوال خود را در خصوص آموزشگاه زبان خوب بپرسید و مطمئناً افراد هستند که در این زمینه به شما کمک کنند.

اگر آموزشگاه هم در شبکه‌های اجتماعی فعال باشد، خیلی بهتر می‌توانید کیفیت آن را بررسی کنید. فقط کافی است که کیفیت پست‌ها و کامنت‌های افراد را بررسی کنید. مطمئن باشید که افراد ناراضی قبل از همه کامنت‌های ناراضی خود را در زیر پست‌ها قرار می‌دهند تا بقیه از کیفیت نامطلوب آموزشگاه زبان مطلع شوند.

روش دیگر ارسال پیام مستقیم به دانشجویان و مدرس زبان است. مطمئناً این افراد می‌توانند به شما در پیدا کردن یک آموزشگاه زبان خوب کمک زیادی کنند. فقط نکته‌ای که باید روی آن تأکید کنیم، این است به حرف یک نفر به‌هیچ‌وجه اکتفا نکنید.

- پرسیدن از معلمان زبان مدرسه

شاید کمی خنده‌دار به نظر بیاید؛ اما معلمان زبان مدرسه خودشان در بسیاری از آموزشگاه‌ها تدریس می‌کنند و نسبت به بقیه در دادن اطلاعات درست به دانش‌آموزانشان دلسوز هستند. از آن‌ها در خصوص یک آموزشگاه زبان خوب سوال کنید. مطمئناً اگر خودشان اطلاعاتی نداشته باشند، از دوستان نزدیک خود می‌پرسند که به کدام آموزشگاه برای یادگیری زبان بروید.

همچنین می‌توانید از بچه‌های مدرسه یا دانشگاه خود سوال بکنید. به هر حال آن‌ها جزو دوستان خیلی نزدیک شما هستند و می‌توانند منبع بسیاری خوبی برای گرفتن اطلاعات باشند. حتی می‌توانید با صحبت کردن با آن‌ها در خصوص کیفیت آموزش سوال کنید.

روش‌های دیگری هم وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها آموزشگاه زبان خوب را در نزدیک‌ترین محل زندگی خود پیدا کنید؛ اما بهترین روش‌ها موارد بالا هستند. توصیه می‌کنیم که در انتخاب آموزشگاه زبان حساسیت به خرج دهید و به‌هیچ‌وجه سریع در یک مؤسسه‌ای صرفاً برای یادگیری ثبت‌نام نکنید.

آموزشگاه زبان سخن برتر با داشتن کادری مجرب در زمینه آموزش زبان به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند. درصورتی که به دنبال آموزش زبان هستید، فقط کافی است که با مؤسسه تماس بگیرید. تمامی کارمندان آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص کلاس‌ها و چگونگی تشکیل آن‌ها به شما هستند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha