• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99081811958
  • خبرنگار : 50177

تاکید استاندار لرستان بر راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر در استان

تاکید استاندار لرستان بر راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر در استان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر در استان تاکید کرد.

سید موسی خادمی امروز ۱۸ آبان ماه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سرمایه گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذار جمعیتهلال‌احمر در استان اظهار کرد: در لرستان از جمله ازنا و زاغه زمین‌هایی وجود دارد و املاکی در سطح شهر داریم که با کمکشرکت‌های وابسته به جمعیت‌هلال‌احمر می‌توان سرمایه‌گذاری کرد.

وی اضافه کرد: در استان به لحاظ تخصیص تسهیلات بانکی و صدور مجوزها با این شرکت‌ها همکاری لازم را خواهیم داشت.

استاندار لرستان بیان کرد: جمعیت هلال احمر چنانچه در درون شهرها املاکی دارند و می‌خواهند کاربری‌های اداری دارند و قصد داریدبه کاربری تجاری تغییر دهید  حاضریم این کار را انجام دهیم تا شرکت‌ها بتوانند سرمایه‌گذاری کنند دقیقا نظیر کارهایی در سایراستان‌های کشور انجام شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه لرستان،  استانی حادثه خیز است اگر بتوانیم یک سری اردوگاه‌ها با کاربری چندگانه طراحی کنیم تا در شرایطخاص به اردوگاه هلال‌احمر تبدیل شوند و در وضعیت عادی مرکز گردشگری و آموزشی باشند.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: آمادگی داریم با استفاده از زمین‌های منابع‌طبیعی زیرساخت‌های اردوگاه‌ها با کاربری چندگانهرا مهیا سازیم.

خادمی در خصوص خانه‌های هلال افزود: آمادگی داریم با مشارکت دهیاری‌ها تعدادی خانه هلال در ۱۵۰۰ روستای دارای دهیاریاستان ایجاد کنیم که بخشی از منابع مالی آن را از طریق دهیاری‌ها و بخشی از طریق جمعیت هلال‌احمر تامین کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به وضعیت کرونا ویروس در استان،  اضافه کرد: تاکنون کنترل این بیماری خوب مدیریت شده اما شرایط بهحالت خیلی بد پیش می‌رود  و متاسفانه با محدودیت امکانات جدی نسبت به سایر استان‌ها مواجه‌ایم.

وی گفت: حتی نیروهای مسلح،  شرکت نفت و تامین اجتماعی در لرستان امکانات خاصی ندارند و هرچه است امکانات دانشگاه علومپزشکی است و از جمعیت هلال‌احمر کشور می‌خواهیم در این شرایط کمک حال لرستان باشد.

خادمی در خصوص راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان بدون فوت وقت این داروخانه را راه‌اندازیکند و هیچ دلیلی ندارد که این داروخانه را در استان نداشته باشیم در حالیکه استان‌های دیگر این داروخانه را راه‌اندازی کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha