گردشگری مریوان باید برندسازی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مریوان گفت: ایجاد توسعە پایدار مریوان مستلزم توسعە صنعت گردشگری است.

صادقی امروز (۲۰اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشارە بە دو ظرفیت مهم کشاورزی و گردشگری شهرستان مریوان اظهار کرد: تعامل و همراهی اهالی رسانە سبب رونق گردشگری و معرفی هرچە بیشتر ظرفیت‌های گردشگری مریوان خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی از اولویت‌های مهم مسئولین و دولتمردان در این شهرستان، توجە بە ظرفیت بالای گردشگری و توسعە این صنعت در مریوان است.

صادقی افزود:ایجاد توسعە پایدار مریوان مستلزم توسعە صنعت گردشگری است.

وی ادامە داد: توسعە مریوان در گرو صنعت گردشگری است و باید گردشگری مریوان برندسازی شود.

صادقی با اشارە بە اینکە توسعە گردشگری مریوان نیازمند زیرساخت‌های لازم است خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم، تولید محتوای رسانەای، نهادینە کردن فرهنگ گردشگری از محورهای ضروری در راستای توسعە گردشگری است.

وی بیان کرد: بیماری کرونا گرچە سبب تضعیف و نبودی زیرساخت‌های گردشگری شد اما با مهار کرونا خوشبختانە گردشگری در این منطقە بیش از پیش رونق پیدا کرد.

صادقی یادآور شد: قریب بە ٨۰۰ هزار نفر گردشگر در تعطیلات نوروز از مریوان بازدید و در تعطیلات اخیر ۳٥۰ هزار گردشگر بە شهر مریوان سفر کردەاند.

وی عنوان کرد: حجم بالای مسافرین و گردشگرین بە شهر مریوان نوید بخش رونق گردشگری در این شهرستان است.

صادقی در پایان یادآور شد: بە دنبال برندسازی مشابە همچون کومسای در مریوان هستیم و جلسات متعددی در این راستا انجام شدەاست.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402022013152
  • خبرنگار : 50294

برچسب‌ها