معاون رسانه‌ای و تبلیغات وزیر ارشاد اعلام کرد

استفاده از تلویزیون‌های شهری و ویدئووال‌ها برای تبلیغات

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر نقش فناوری‌های نوین در تحول صنعت تبلیغات گفت: به‌کارگیری فناوری‌های جدید در حوزه تبلیغات، ضمن رونق این صنعت، موجب افزایش اعتماد و دلگرمی بخش خصوصی شده و نقشی مؤثر در توسعه تجارت و صادرات کشور ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه و تبلیغات، محمدرضا نوروزپور در آیین رونمایی از پروژه توسعه زیرساخت‌های تبلیغات محیطی و محاطی هوشمند که با حضور صدیف بیک‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، اعضای هیئت‌مدیره این شرکت و جمعی از فعالان اقتصادی و تبلیغاتی داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: استفاده هدفمند از فناوری‌های نوین، زمینه‌ساز پویایی صنعت تبلیغات و افزایش انگیزه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشویق فعالان این حوزه به بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی، از جمله تلویزیون‌های شهری و ویدئووال‌ها را در دستور کار دارد.

وی افزود: امید می‌رود با گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در تمامی بخش‌های حوزه تبلیغات، این صنعت بتواند به‌عنوان یکی از عوامل اثرگذار در رونق تجارت و توسعه صادرات کشور ایفای نقش کند.

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ با اشاره به جایگاه راهبردی تبلیغات در اقتصاد کشور تصریح کرد: تبلیغات، پشتیبان اصلی تجارت و صادرات است و خوشبختانه در سال‌های اخیر، این حوزه با پیشرفت‌های قابل‌توجهی همراه بوده و فناوری‌های نوین به‌طور گسترده در خدمت تبلیغات و برندسازی قرار گرفته‌اند.

نوروزپور در پایان تأکید کرد: هرچه پیوند صنعت تبلیغات و برندسازی با فناوری‌های نوین عمیق‌تر شود، امکان حمایت مؤثرتر از تولیدات داخلی، ترویج کالای ایرانی، توسعه صادرات و ارائه تصویری دقیق‌تر و واقعی‌تر از ظرفیت‌های ایران در عرصه بین‌المللی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ آذر ۱۴۰۴ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1404092516910
  • خبرنگار : 71442