مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف کار در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به میانگین ۲۶ روز رسیدگی به پرونده‌ها در مراجع حل اختلاف کار استان، گفت: هدف ما کاهش زمان انتظار مردم و تسهیل دسترسی آن‌ها به خدمات قانونی است و تحقق این هدف بدون همراهی بخش پست امکان‌پذیر نیست.

الله‌نظر شه‌بخش شنبه ۲۹ آذر در جلسه بررسی پرونده های کار استان، افزود: تحویل به‌موقع ابلاغیه‌ها به کارگران و کارفرمایان و بازگشت سریع پاسخ آن‌ها، نقش مستقیم در کوتاه‌شدن زمان رسیدگی به پرونده‌ها دارد و حق مردم در دریافت خدمت به‌موقع است.

مدیرکل کار استان، گفت: هرگونه تأخیر در ابلاغ یا بازگشت ابلاغیه‌ها موجب توقف پرونده‌ها، افزایش مراجعات مردمی و طولانی‌شدن فرآیند رسیدگی می‌شود؛ در حالی که با همکاری بین دستگاهی می‌توان این مشکلات را به حداقل رساند.

وی با اشاره به میانگین ۲۶ روز رسیدگی به پرونده‌ها در مراجع حل اختلاف کار استان، اظهار کرد: هدف ما کاهش زمان انتظار مردم و تسهیل دسترسی آن‌ها به خدمات قانونی است و تحقق این هدف بدون همراهی بخش پست امکان‌پذیر نیست.

سرپرست اداره‌ کل پست سیستان و بلوچستان نیز در ادامه گفت: نگاه مجموعه پست، خدمت‌محور و مسئله‌محور است و هیچ ملاحظه اجرایی نباید مانع تحویل به‌موقع ابلاغیه‌ها به مردم شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ آذر ۱۴۰۴ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1404092919358
  • خبرنگار : 50191