معاون عملیاتی انتظامی استان خبرداد

افزایش تماس‌های تلفنی با مرکز ۱۱۰ آذربایجان‌غربی

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در هشت ماهه سال جاری تماس تلفنی مردم با مرکز۱۱۰ استان افزایش ۲۳ درصدی دارد.

سرهنگ کیومرث پاکدل، یکشنبه ۳۰ آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد پلیس در سال جاری اظهارکرد: تعداد اخبار عملیاتی پلیس بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته که بیانگر حضور مؤثر پلیس در صحنه و انجام مأموریت‌های عملیاتی است.

معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی یادآورشد: در حوزه مشاوره و راهنمایی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیز در سال‌جاری افزایش در این بخش ثبت شده است.

پاکدل با اشاره به اینکه همکاران پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند، گفت: متوسط زمان حضور نیروهای پلیس استان در صحنه حوادث حدود ۱۵ دقیقه است.

وی خاطرنشان‌کرد: کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از جمله وظایف مهم مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به شمار می‌رود.

پاکدل به سامانه‌های فعال در مرکز فوریت‌ها اشاره کرد و افزود: سامانه مربوط به سد معبر در هشت ماهه سال جاری با رشد ۱۵۸ درصدی مواجه بوده است. 

وی ادامه داد: سامانه «مها» نیز در اختیار شهروندان قرار دارد که افراد می‌توانند آن را در منازل، باغ‌ها و مغازه‌ها نصب کنند و در صورت دریافت هشدار از سنسورهای حرکتی، به‌صورت مستقیم با پلیس ارتباط برقرار شود.

معاون عملیاتی انتظامی استان تصریح‌کرد: امروز پلیس خادم ملت است و در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و صیانت از حق و حقوق مردم، به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ آذر ۱۴۰۴ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1404093020173
  • خبرنگار : 50134