تهيهكننده فيلم «پسر آدم،دخترحوا» گفت: بايد دربارهي سرگروه بودن سينما «عصر جديد»، بازنگري جدي صورت بگيرد.
سعيد حاجيميري در گفتوگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: از همان ابتداي اكران با ارسال نامهاي به شوراي صنفي نمايش از آنها خواستيم كه يك بازنگري داشته باشند و حداقل كف فروش در نظر گرفته شده را تغيير دهند.
وي با اشاره به سينما عصرجديد گفت:اين سينما پيش از اين در بورس بود، اما در حال حاضر در زمان اوج فروش فيلم «پسر آدم، دختر حوا» در هفته سوم كه پرفروش بود عددي كه اين سينما فروخت، در واقع سقفاش نزديك به كف است و اين نشان ميدهد براي سرگروه بودن اين سينما، كار كارشناسي صورت نگرفته است.
وي ادامه داد: از ابتداي امسال هم بررسي كنيد، ميبينيد كه هر فيلمي كه در اين گروه اكران شده بعد از چهار هفته عوض شده و اصرار بر سرگروه بودن اين سينما و در نظر گرفتن ميزان كف فروش دراين حد در واقع قتلعام فيلمهايي است كه در اين گروه اكران ميشوند و با اين روند ميخواهند فيلمها را پشت سرهم اكران كنند.
حاجيميري درباره اجراي طرح «ازاذان تا اذان» كه اكران فيلماش مصادف با آن شده است گفت: اين طرح به صورت نصفه نيمه اجرا ميشود و نزديك به يك سوم سينماها كه متعلق به حوزه هنري است دراين طرح شركت نكردند و بقيه سينماها هم كه اكثرا دولتي هستند و به صورت كامل آن را اجرا نميكنند و در تلويزيون هم از اطلاعرساني خبري نيست.
وي افزود: تلويزيون در سال گذشته از ابتداي ماه مبارك رمضان شروع به اطلاعرساني كرد، اما ظاهرا امسال تحت تاثير شرايط قرار گرفته و اين باعث شكست طرح ميشود. بايد مردم را از اجراي اين طرح مطلع كرد تا سينمارفتن در اين ايام برايشان تبديل به عادت شود.
حاجيميري «پسر آدم، دختر حوا» را همچنان پرفروشترين فيلم دوره خواند و به ايسنا گفت: اين فيلم با وجود ماه مبارك رمضان در پنجشنبه 20 ميليون و جمعه 26 ميليون تومان فروش داشته و همچنان پرفروش هستيم. اگر هم طرح «از اذان تا اذان» درست اجرا شود فروش ماه قبل ما حفظ خواهد شد. در غير اين صورت ميزان فروش فيلم در اين ايام طبيعي است.
انتهاي پيام