قرارداد 160 میلیارد تومانی فوتبال از تبلیغات محیطی

قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال باشگاهی به ارزش 160 میلیارد و 745 میلیون تومان برای دو سال امضا شد.

قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال باشگاهی به ارزش 160 میلیارد و 745 میلیون تومان برای دو سال امضا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال باشگاهی ایران میان سازمان لیگ فوتبال، به نمایندگی از فدراسیون فوتبال و شرکت ایران نوین به امضا رسید. این قرارداد دو ساله بوده و ارزش آن 160 میلیارد 745 میلیون تومان است.

برای امضای قرارداد علی کفاشیان، مهدی تاج، محمدرضا ساکت، امیر عابدینی و غلامرضا بهروان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و خانم شفیعی مسئول شرکت ایران نوین حضور داشتند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • دوشنبه/ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93020100456
  • خبرنگار :