با این خودروها نمی‌توان رضایت مشتریان را کسب کرد

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: توسعه محصول در کنار بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید راهکار اصلی برای کسب رضایت مشتریان است.

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: توسعه محصول در کنار بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید راهکار اصلی برای کسب رضایت مشتریان است.

ساسان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کسب رضایت مشتریان دغدغه اصلی صنعت خودرو اعم از قطعه‌سازان و خودروسازان است. در این زمینه خودروسازان با همکاری قطعه‌سازان و راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی هستند.

وی با بیان این‌که صنعت خودرو به این باور رسیده که در صورت تولید محصولات صادراتی رضایت مشتریان داخلی نیز کسب خواهد شد، خاطرنشان کرد: با این حال در خودروهای در حال تولید به جز چند محصول مابقی قدیمی بوده و امکان سرمایه‌گذاری‌ و صادرات آن‌ها به کشورهای توسعه یافته وجود ندارد.

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: در این شرایط یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای ارتقای سطح کیفی خودروهای داخلی، تولید مشترک خودرو در کلاس جهانی است.

وی افزود: باید با همکاری خودروسازان بزرگ جهانی و به ویژه سرمایه‌گذاری مستقیم آنها خودروهای روز جهان در داخل کشور تولید شده و بخشی از آن نیز صادر شود.

قربانی با بیان این‌که هم‌اکنون با بسیاری از خودروهای در حال تولید امکان چندانی برای کسب رضایت مشتریان وجود ندارد، تصریح کرد: توسعه محصول در کنار بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید راهکار اصلی برای کسب رضایت مشتریان است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 93023018918
  • خبرنگار : 71186