به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک شهر، ولیالله یعقوبی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بانک در خدماترسانی به زائران کربلا گفت: با برنامهریزی صورت گرفته از ابتدای آبانماه تجهیزات لازم برای خدماترسانی در ایام اربعین از مرز مهران ارسال و با وجود مشکلات و سختگیریهای فراوان از سوی عراق، عملیات جانمایی و نصب آنها انجام شد.
رییس ستاد اربعین بانک شهر با بیان اینکه جانمایی این تجهیزات با تمرکز درشهر کربلا صورت گرفت، افزود: ارائه خدمات بانکی از ۲۲ آبانماه آغاز شد که ۲۳ دستگاه خودپرداز فعال در ۱۱ نقطه از ورودی کربلا، مسیرهای اصلی، اطراف حرم و هتلهای محل اقامت زائران به خدماترسانی پرداختند.
وی افزود: از نخستین روز خدماتدهی، به طور میانگین روزانه هفت هزار تراکنش از طریق خودپردازهای بانک شهر انجام شده است.
یعقوبی با اشاره به حضور فعال کارشناسان این بانک در ارائه خدمات در این ایام اظهارکرد: خودپردازهای بانک شهر در کربلا با استقبال گسترده زائران روبرو بوده، به گونهای که این دستگاهها حتی شگفتی شهروندان عراقی را نیز به دنبال داشته است.
انتهای پیام