گفت‌وگو با هوشمند سفیدی

جشنواره‌ای برای افزایش کیفیت پیام‌های بازرگانی

رییس جشنواره ملی تبلیغات از همکاری با بخش بازرگانی صداوسیما برای بالا بردن کیفیت پیام‌های بازرگانی خبر داد.

هوشمند سفیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هدف کلی جشنواره ملی تبلیغات،گفت: هدف این جشنواره این است که روی کیفیت تبلیغات تاثیر بگذارد، زیرا صنعت تبلیغات ایران علیرغم قدمتی که دارد، نیازمند نظام داوری است. ما بخشی برای داوری که مطابق استاندارد بین‌المللی باشد، نداشتیم در نتیجه فاقد معیار لازم برای داوری بودیم و کیفیت‌ تبلیغات عرضه شده نیز متفاوت بود اما زمانی که شاخص‌هایمان بر اساس آخرین معیارها باشد و بر این اساس کارهای تبلیغاتی را داوری کنیم به بالاترین سطح در تولید آثار و کیفیت تبلیغات می‌رسیم.

رییس جشنواره ملی تبلیغات یکی از اهداف مهم این جشنواره را تقویت کیفیت تولیدات تبلیغاتی کشور دانست و با اشاره به همکاری این جشنواره با صداوسیما، بیان کرد: جشنواره ملی تبلیغات با اداره کل بازرگانی صداوسیما در حال گفت‌وگو است و اداره کل بازرگانی صداوسیما به عنوان هیات منصفه داوری در جشنواره حضور دارد تا در کنار هم موجب ارتقای کیفیت پیام‌های بازرگانی صداوسیما شویم.

او با اشاره به امضای تفاهم با سازمان جهانی تبلیغات یادآور شد: هدف جشنواره ملی تبلیغات این است که در سال پنجم به جشنواره‌ای بین المللی تبدیل شود. ما باید این جشنواره را با سازمان جهانی تبلیغات تطبیق دهیم. جشنواره تبلیغات کن و دبی که از مهم‌ترین جشنواره‌های جهانی محسوب می‌شوند  نیز زیر نظر سازمان جهانی تبلیغات هستند. جشنواره ملی تبلیغات در زمینه پیروی از استانداردهای بین‌المللی و ملی داوری به سازمان جهانی تبلیغات تعهد داد تا استاندارها و نکات مورد نظر سازمان جهانی تبلیغات را رعایت کند و این یادداشت تفاهم نیز در این زمینه بود. سازمان جهانی تبلیغات نیز بر اساس این تعهدات فعالیت‌های ما را بررسی می‌کند و اگر ما را تایید کنند، جشنواره‌ای بین‌المللی خواهیم شد.

او در پایان گفت: داوری این آثار در 24 و 25 بهمن در مرکز همایش صداوسیما برگزار خواهد شد و آخرین مهلت پذیرش آثار برای داوری 30 دی ماه است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95101911687
  • خبرنگار : 71574