برگزاری سمینار آموزشی نگین خودرو برای نمایندگان سراسر کشور

همزمان با توسعه شبکه فروش و خدمات پس ازفروش شرکت نگین خودرو، سمینار آموزشی پرسنل فروش شعب و عاملیت‌های این شرکت به‌صورت گسترده در حال اجراست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام نگین خودرو، گروه رنو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقای کیفیت فروش و خدمات پس از فروش جهانی خود درحال پیاده‌سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت تجربه مشتریان» است. بر همین اساس شرکت نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی این شرکت اروپایی، همزمان با عرضه‌کنندگان برند رنو در کشورهای توسعه یافته، درحال جاری‌سازی آنها در شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود است.

شرکت نگین خودرو در راستای پرورش نیروهای حرفه‌ای و با هدف ارتقای کیفی سطح دانش کارکنان شبکه نمایندگی‌ها، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی جامع با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای شعب و عاملیت‌های فروش این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی فروش کرده است. محورهای مورد بررسی شامل آخرین مباحث روز علوم بازاریابی و فروش به صورت کاربردی است که توسط اساتید صاحب نام در حوزه‌های مربوطه تدریس و انتقال دانش می‌شود.

«سمینار فروش» شرکت نگین خودرو از شنبه ۳۰ اردیبهشت تا پنجشنبه ۳ خرداد ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97030100550
  • خبرنگار : 30054