افزایش ۷ درصدی تماس‌های عملیاتی مرکز فوریت های پلیسی خراسان‌شمالی

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱۳ هزار و ۱۷۱ مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در استان برقرار شده است، گفت: تماس های عملیاتی شده نسبت به سال گذشته در همین مدت هفت درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علی پاکدل اظهار کرد: در طول سال جاری با بررسی به عمل آمده و همچنین تلاش ۲۴ ساعته ماموران ۱۰۲ هزار و ۴۹۱ مورد تماس، عملیاتی شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در طول همین مدت ۹ هزار و ۸۰۸ مورد از تماس ها در حوزه راهنمایی و ارشاد بوده است، افزود: همه تلاش پلیس خدمت رسانی بهتر و مطلوب به شهروندان و همچنین برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه است.
وی ادامه داد: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در این رابطه با هیچ کسی تعارف ندارد.
سرهنگ پاکدل با تاکید بر اینکه رسیدگی به موقع به نیازهای پلیسی مردم همواره در دستور کار قرار دارد، یاد آور شد: ۹۰ درصد از کل تماس های دریافتی با مرکز ۱۱۰ عملیاتی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.
معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان هدف نهایی پلیس است، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به عموم مردم است و می طلبد تا همراهی و همکاری مستمر و خوب مردم با پلیس همچنان تداوم داشته باشد.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99032214003
  • خبرنگار :