معاون استاندار تهران خبر داد

الزام فرمانداران به اخذ گواهینامه شایستگی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از الزام فرمانداران و مدیران کل ستادی به اخذ گواهینامه شایستگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا عباس پاشا گفت: واگذاری برخی اختیارات که سابقا متمرکز در استانداری بود به فرمانداران در کمیته توسعه مدیریت مصوب شده است.
وی افزود: آموزش مجازی کارکنان و توانمند سازی مدیران و کارشناسان به ویژه در دوران پساکرونا بصورت مجازی برگزار می شود. جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بصورت همزمان به ریاست فرمانداران در شهرستان های استان تشکیل می شود.
وی تاکید کرد: انتصاب مدیران در استانداری تهران بر مبنای نظام شایستگی صورت می گیرد و طبق مصوبه سال ۹۷ سازمان امور استخدامی فرمانداران مدیران کل و معاونین مدیران کل فاقد سابقه مدیریتی باید گواهینامه شایستگی مدیریتی برای ارتقا را دریافت کنند. فرمانداران برای انتصاب به کانون ارزیابی وزارت کشور معرفی شده و درصورت اخذ گواهی نامه شایستگی پست می گیرند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99092519528
  • خبرنگار : 71505