سامانه ۱۳۷ شهرداری شیرین‌سو راه‌اندازی شد

شهرداری شیرین سو از راه اندازی سامانه تلفنی دریافت درخواست ها و معضلات شهری شهرداری شیرین‌سو خبر داد.

سیدمصطفی موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: تقویت و تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری، ارائه سریع خدمات شهری با شهردار و جلب رضایت حداکثری مردم از مهمترین اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: امروزه بسیاری از شهرداری های شهروندمدار مجهز به سامانه ۱۳۷ هستند که شهرداری شیرین سو نیز با پیگیری‌های انجام شده صاحب سامانه دریافت درخواست ها و معضلات شهری شد.

موسوی گفت: به علت ضرورت استفاده از همه امکانات و تجهیزات برای تقویت ارتباطات مردمی شهرداری در هفته جاری سامانه تلفنی دریافت درخواست ها و معضلات شهری راه اندازی شد و در آینده نزدیک نیز علاوه بر آن، اپلیکیشن سامانه خریداری شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد تا امکان پیگیری سیستماتیک درخواست ها و اطلاع از روند اقدامات شهرداری نیز برای آنها مهیا شود.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای اصول شهروندمداری و محله گرایی و با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، رفع مشکلات و معضلات شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ایجاد شده است.

شهردار شیرین سو در ادامه گریزی به مزایای سامانه ۱۳۷ زد و اظهار کرد: با این سامانه مردم می توانند معضلات شهری را شناسایی کنند و ارتباط مستقیم شهروندان با واحدهای مختلف شهرداری مهیا می شود.

وی با تأکید بر اهمیت مقابله سریع با بحران ها در مواقع حساس گفت: یکی از راه های مقابله با بحران های احتمالی و پیشگیری از خسارت ها، شناسایی به موقع و اقدام سریع و مؤثر در رفع و پیشگیری از بحران است که با راه اندازی سامانه ۱۳۷ و همکاری مردم این امر ممکن خواهد شد.

 موسوی با تأکید بر تقویت همکاری های شهروندان و شهرداری افزود: سامانه دریافت درخواست ها و معضلات شهری با تسهیل در نحوه ارتباط گیری شهروندان با واحدهای مختلف شهرداری موجب تقویت همکاری‌ها می شود.

وی در پایان تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه انتظار می‌رود شهروندان بیش از پیش شهرداری را در شناسایی و رفع مشکلات و معضلات و همچنین ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99100705077
  • خبرنگار :