مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان:

مجوز ترددهای ضروری در همدان غیرحضوری صادر می شود

مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان گفت: با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه ۲۰ دی ماه درخواست مجوز ترددهای ضروری صرفا به صورت الکترونیک از متقاضیان اخذ می شود.

علیرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: متقاضیانی که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستان ها( با وضعیت نارنجی و قرمز) دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی به نشانی www.hamedan-taradod.ir نسبت به ثبت درخواست و مستندات خود اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

وی افزود: اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی می­ شود و حداکثر پس از ۲۴ ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

بابایی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز ترددهای ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و صرفا با ارائه مدارک معتبر صادر می شود.

وی ادامه داد: در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد، مجوز تردد صادر نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: مجوز تردد صرفا برای عزیمت به شهرستان های با وضعیت نارنجی و قرمز صادر می شود و تردد ضروری بین شهرستان های با وضعیت زرد بلامانع است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اطلاع از وضعیت شیوع کرونا (زرد،نارنجی و قرمز ) هر شهرستان با فرمانداری شهرستان مقصد تماس بگیرید.

بابایی مطرح کرد: تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهر همدان همچنان محدودیت دارد و متقاضیان ترددهای ضروری می توانند از طریق همین سایت نسبت به ثبت درخواست، ارائه مستندات و دریافت مجوز اقدام کنند البته حدودیت‌های تردد شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و تاکسی‌ها نمی شود. 

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۱۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99101914182
  • خبرنگار :

برچسب‌ها