• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400013017654
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر صفوی:

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور رزمندگان اسلام در میدان های جهاد است

کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور رزمندگان اسلام در میدان های جهاد است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیام تبریک و تسلیت عروج شهید والامقام " سید محمد حسین زاده حجازی " جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: کارنامه شهید حجازی منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان و رزمندگان اسلام در میدان های جهاد و مبارزه با نظام سلطه و استکبار است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی عروج شهید والامقام " سید محمد حسین زاده حجازی " جانشین فرمانده سپاه قدس را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 عروج شهید والامقام سردار جانباز " سید محمد حسین زاده حجازی " جانشین سلحشور سپاه قدس ، از ستارگان درخشان جبهه مقاومت اسلامی و بنیانگذاران آموزش سپاه استان شهید پرور اصفهان را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) ، نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)  و آحاد ملت رشید و قدرشناس ایران و خانواده معظم آن شهید ارجمند تبریک و تسلیت عرض می کنم.

کارنامه تابناک و الهام‌بخش آن جانباز شریف و با فضیلت که تجلی اندیشه و تفکر انقلابی و تبلور اخلاق ، اخلاص ، تدبیر ، شجاعت ، اخلاق و عقلانیت او در ۴۳ سال مجاهدت و پیشتازی در عرصه های پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و پاسخ به نیازهای کشور و نقش پذیری در صیانت از امنیت و آرامش مردم در هشت سال دفاع مقدس و سپس جغرافیایی مقاومت اسلامی منطقه است ؛ منشوری راهگشا برای حضور مجاهدان و رزمندگان اسلام در میدان های جهاد و مبارزه با نظام سلطه و استکبار محسوب می شود.

ابعاد  شخصیتی سید شهید به ویژه روحیه مردم داری و مردم یاری که او را در زمان و مکان متمایز ساخته است  ، برای همیشه فراروی شیفتگان خدمت صادقانه و بی منت در میهن اسلامی و نیروهای مسلح سرافراز کشور قرار دارد و آنها را به سوی خود فرا می‌خواند.

یاد ، نام و آرمان‌های بلند آن شهید عالی مقام و همرزم و رفیق دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و از خدایش طلب می کنم روح مطهر او را در آغوش همرزمان شهیدش به ویژه سردار آسمانی " سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی " سیدالشهدای مقاومت اسلامی قرار دهد .

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و رئیس پژوهشگاه دفاع مقدس

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha