• دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400013018188
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

تسلیت رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پی در گذشت سردار حجازی

تسلیت رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پی در گذشت سردار حجازی

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار جانباز  شهید محمدحسین زاده حجازی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش متن پیام بدین شرح است:
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا                                                                                         آیه 23سوره احزاب      
شکوه و سربلندی ایران اسلامی، همواره مرهون مجاهدت دلیرانی است که با تحصیل در مکتب ناب امام حسین (علیه السلام) قدم در راهی نهادند که سرانجامش جز عزت، شهادت و رسیدن به معبود نخواهد بود.
 یقیناً ایستادگی، مبارزه و خدمت در راه حق از روی ایمان و اعتقاد و برای سربلندی اسلام و میهن در جبهه‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون از با ارزش ترین کارها نزد خداوند به شمار می‌آید و خوشا آنان که توفیق چنین خدمتی نصیبشان می گردد و بدون شک اجرشان نزد پروردگار محفوظ و مقامشان عالی خواهد بود.
 برادر عزیزمان
سردار سرتیپ پاسدار جانباز شهید محمد حسین زاده حجازی
سربازی جان برکف و سرداری مخلص بودند که در طول عمر با برکت خود، همیشه بدون ذره‌ای خستگی و با روحیه شهادت طلبی و ایثار آماده خدمتگزاری در راه حق و مبارزه با ظلم و جور و در جبهه های مختلف چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در زمان مبارزه با گروه‌های تکفیری و چه در زمان خدمت در بسیج مستضعفین بودند.
اینجانب، پیوستن این عزیز بزرگوار به کاروان برادران و همسنگران شهیدش را خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران و خانواده محترمشان، تبریک و تهنیت و تسلیت عرض نموده و علو درجات آن شهید بزرگوار را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha