• شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400050200599
  • خبرنگار : 71460

جودوکار الجزایری: از مبارزه نکردن با ورزشکار اسرائیلی پشیمان نیستم

جودوکار الجزایری: از مبارزه نکردن با ورزشکار اسرائیلی پشیمان نیستم

فتحی نورین اعلام کرد از اینکه به خاطر روبرو نشدن با ورزشکار اسرائیلی از المپیک کناره گیری کرده است، پشیمان نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از راشاتودی، فتحی نورین، جودوکار الجزایری به خاطر روبرو نشدن با جودوکار اسرائیلی از بازیهای المپیک توکیو کناره گیری کرد.

این ورزشکار بعد از کناره گیری از بازیهای المپیک گفت: ما برای رسیدن به المپیک بسیار کار کردیم و این خبر برای ما واقعا شوک آور بود. 

وی اضافه کرد که با استناد به حمایت خود از فلسطینی ها، نظر خود را تغییر نخواهد داد و از اینکه این تصمیم را گرفته است پشیمان نیست.

او همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه کرد نمی خواست با روبرو شدن با ورزشکار اسرائیلی دستان خود را آلوده کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۰۹

رییس سابق فدراسیون جودوی ایران که در توکیوست تلاش بسیاری نموده تا رییس فدراسیون جهانی جودو برای این جودوکار الجزایری محرومیت درنظر بگیرد.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۱۷

ورزشکاری که روحیه ورزشکاری ندارم و روحیه جنگی و مذهبی دارد بهتر است به جای ورزش وارد سیاست و یا امور مذهبی شود و عرصه ورزشی را با افکار جانبدارانه و فاشیستی آلوده نکند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۲ ۱۳:۵۵

آقاي عاصي واقعاً براي شما متاسفم كه مي خواهيد اين كار ارزشمندو زير سوال ببريد. افكار فاشيستي متعلق به شماست كه از به رسميت نشناختن يك گروه غاصب و متجاوز انتقاد مي كنيد. اگر روزي اين صهيونيستان غاصب به كشور عزيزمان هم حمله مي كردند به همين راحتي قضاوت مي كرديد؟؟؟. ورزش جايگاه صلح و دوستي و رقابت است اما نه با يك مشت جنايتكار.شما تعريف روحيه ورزشكاري را هم نمي دانيد. درود بر شيرمرد الجزايري. انشاله الگويي باشه براي تمام ورزشكاران دنيا.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۱:۰۴

به عنوان یک بازنشسته ورزش حرفه ای و کسی که در میادین بین المللی سابقه حضور داشته و به میثاق نامه کمیته جهانی المپیک قسم خورده و آشنایی داشته و دارم باید بگویم که ورزشکار حرفه ای بدون در نظر گرفتن گرایش سیاسی، گرایش جنسی، ملیت، نژاد، مذهب و رنگ پوست پا توی میدان مسابقه میذاره.